Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Vikt

Anonym (Meh) skrev 2025-12-05 16:52:54 följande:
    ViktVad har det för betydelse menar du? Även om de egentligen är medvetna om det kan man ju inte bara vara tyst om de vägrar göra nåt åt det.
    Anonym (Meh) skrev 2025-12-07 03:07:30 följande:
    Kan inte ni som sätter en massa tumme ner i stället berätta vad det är ni vänder er mot? Lite barnsligt att bara tumma ner utan att kunna stå för vad det är man tycker är fel.

Jag är inte en av nedåttummarna men jag fattar ju varför ditt inlägg ogillas.
    Förstår du inte det själv?

Vill du att jag ska förklara?

Återkommer i eftermiddag och kollar om jag behöver det eller inte.
  • Anonym
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 05:53:56 följande:
    Förstår du varför du fick en neråt tumme på det här?

Jag återkommer i eftermiddag och kollar ifall du har förstått eller om jag behöver förklara det eller inte. 
    Tack för tummen!
    Ser att ditt gamla inlägg fått några nedåttummar till, undrar varför.

Så, hur kommer det sig att du slarvade bort din anonyma signatur?

Undrar du fortfarande förresten?
  • Anonym
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 15:59:40 följande:
    Hahaha! Nej jag har inte slarvat bort något anonymt nick. Däremot fann jag en poäng i att uttrycka mig med exakt samma ord som du använde när du nu skrev till den andre personen för att visa på en poäng. 
    Just det, eller hur?
  • Anonym
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 18:48:10 följande:

Du ser det som helt otänkbart att någon mer person än den du skrev till reagerar???

skriva anonymt är inte min grej. Antingen kan jag stå för det jag skriver här eller så skriver jag inte det alls. 

Huruvida det var begripligt eller inte att några hade gett tumme ner till meh har jag ingen uppfattning om. Möjligt att det var helt självklart. Det jag personligen reagerade på var ditt rövhålsliknande svar till vederbörande så därför skrev jag på samma sätt till dig och använde dina ord. Har aldrig gillat översitteri, varken irl eller på nätet och i synnerhet inte anonymt som du gör.

Du slipper mig dock nu eftersom jag har framfört det jag ville

Så bra.
    Då får vi väl vänta och se om personen (som inte är du Tungan ute ) behöver en förklaring eller inte.

Sen så tror jag att du luras lite nu!

Minns en frekvent skribent här i forumet som oftast skriver väldigt seriöst, han gjorde en fulstråd och låtsades att vara kvinna... och sedan gjorde han bort sig och svarade från sitt riktiga nick.
    Skillnaden mellan dig och honom är att han iaf vågade stå för sitt misstag.

Hej då!
Svar på tråden Vikt