Inlägg från: Anonym (Jason) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jason)

Hopp eller ej?

Haha, med tanke på att personen tummar ned. Kan ni vara nära sanningen.

Ytterst sällan 40 åriga kvinnor intresserar sig för 60 år gamla män. Inga av mina kvinnliga vänner gör det heller. Dessutom kan jag styrka det om frivilligt barnfri  kvinnor. Don jag har i min krets, har noll intresse av män med barn. Vuxna eller inte. Nån äldre herre som suktar efter en kvinna han aldrig kan få.

Annars måste man vara redigt desperat i mina ögon. Många har farsor kring den här åldern. 

• Anonym (Jason)

En del människor saknar verkligen objektivitet och förmåga att se igenom saker.

Det finns inga grannar som umgås så här, hur fan går det ens till? Fråga er det. Skrattretande hur naiva en del människor är.

Majoritet av kvinnor i denna ålder faller inte for gubbar i 60 års ålder. Dessutom springer son knappast efter gifta män, på toppen av det en 60 årig gubbe.

Riktig sagotråd. Äckligt att ni dessutom uppmuntrar dessa gubbar att tro att dom ens har chans på kvinnor som skulle kunna vara deras döttrar.

• Anonym (Jason)
    Ezmeraldah skrev 2025-12-06 11:13:46 följande:
    Han har ju vuxna barn. 

Alltså ni får nog finna er och respektera det, som faktiskt barnfria kvinnor skriver i tråden. Det finns massvis, fler män än kvinnor utan barn. Dom väljer inte män som redan har barn och familj. Det är nog någon dröm hos en del män med barn. Men dom kommer aldrig kunna få en frivilligt barnfri kvinna. Dom har noll intresse av dessa oavsett ålder på deras "barn". Finns för mycket män utan barn att välja emellan för dessa.

Finns dessutom massvis av kvinnor i hans egen ålder med egna vuxna barn att dejta. 
  • Anonym (Jason)
    Ezmeraldah skrev 2025-12-06 12:33:14 följande:
    Jag är också kvinna och frivilligt barnfri. 
     Då är du nog inte frivilligt barnfri, då borde du veta vad det innebär tycker man. Det innebär att man valt bort barn i sitt liv.  Dessa kvinnor kommer inte välja män med barn. Eftersom dom inte vill ha barn, noll intresse av  barn och  familj.

Då är du ofrivilligt barnlös, om du är barn kär och vill ha barn i ditt liv. Det är en STOR skillnad . Titta vad dom frivilligt barnfria skriver och den gemensamma faktorn är. Inga män med barn. Många vill inte bli indragna i familje dynamik. Dom träffar ju fortfarande sina vuxna barn. Dessa kommer ha helt olika syn på livet. Därför väljer som en man utan barn. Dom har mer gemensamt och samma syn på livet. Mina frivilligt barnfria kvinnliga vänner säger exakt samma sak. 
  • Anonym (Jason)
    Anonym (Karin) skrev 2025-12-06 12:52:32 följande:
    Jodå, dessa kvinnor finns.

Mitt ex, 59 år gammal blev ihop med sin 23år yngre kollega efter att jag lämnade honom.
    Gjorde henne på smäller mer eller mindre direkt lyckades han också men.

Förstabarnsfar vid 58,,, bra jobbat. Eller inte.

Vi får väl se hur länge det håller.
     Ytterst ovanligt, då måste din man vara av snuskigt rik eller se ut som Brad Pitt. Vilket i sig ä föga förvånande 

Forskning har dessutom visat att dom flesta dras till jämnåriga.

Men en kvinna som är 40 år, har valt bort barn. Kommer för fan inte springa efter sin 60 åriga gifta gubbe till granne. Då är hon psykiskt sjuk eller något. Hon har fullt av bättre alternativ att göra. Är hans fru i koma eller?
  • Anonym (Jason)
    Anonym (We) skrev 2025-12-06 12:32:39 följande:
    Tala för dig själv, en del barn är äldre, vuxna i det här fallet.

Då är du inte frivilligt barnfri. Om du kan tänka dig familjeliv/dynamik. Man träffar ju fortfarande sina vuxna barn.  Dessa kvinnor vill inte ha "familjer" eller leva familjeliv..
  • Anonym (Jason)
    NovaStar skrev 2025-12-06 12:42:31 följande:
    Om han kan vara otrogen mot sin partner så kan han vara det mot dig med om ni blir ett par. Bara att han är otrogen visar att de inte är nått o lita på o bygga förhållande med. Just nu är du ju hans nr 2. 
    Man gör först slut sen är de bäst o va själv innan man tar en ny. Att lämna nån för nån annan är inget o lita på. 
     Han borde skämmas, någon äcklig gubbe som vill snuska sig med en kvinna som kunnat vara hans egen dotter.

Som träffades altså för 15 år sedan och nu råkar som bara vara grannar. Vilket sammanträffande! 

Dessutom undrae man vad det är för fel på henne med.
Svar på tråden Hopp eller ej?