Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Killens reaktion efter

Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-12-11 02:11:38 följande:

Jag kan absolut relatera.

Bästa sättet att beskriva det är att man tänker sig att man är superhungrig och har en läcker pizza framför sig. Man vill inget hellre än att sluka den och njuta av varje bit. När man svalt den sista biten, och är proppmätt, så är mer pizza det sista man vill ha. Då vill man bara vara ifred och smälta maten.

Så är det för mig inför, under och efter sex. Dock kan jag gärna ligga bredvid min partner och jäsa tillsammans med henne, och så att säga dra ett finger över tallriken och slicka av för att få lite pizzasmak, dvs lite smek och kanske några pussar. 

Så när du är nöjd så struntar du i din partner...
  • Anonym (C)
    Erik Hantverkare skrev 2025-12-10 06:08:02 följande:
    Nu kan jag bara tala för mig själv, men efter sex när man precis fått orgasm  så finns det en känsla som infinner sig  och  tar över och jag är övertygad om att det är lika för dom flesta män. Även om man gillar tjejen man legat med och gärna vill träffas igen så skriker hela kroppen " Dra här ifrån  nu"

Man kan bestämma på förhand att man stanna över och mena det, men så fort man kommer så ändras det i huvudet och man letar efter dörren, det kan man inte göra något åt, efter sex vill man oftast inte kramas och mysa bara vara ifred, märkligt men så är det, det har inte med tjejen att göra, det är huvudet som gör så med oss
    Om dom flesta män beter sig så, då blir det inga relationer.
  • Anonym (C)
    KimLinnefeldt skrev 2025-12-12 11:01:39 följande:

Sammanfattning:

1. Man är olika.

2. Man ska försöka möta varandras längtan och behov utan att göra våld på sig själv.

Precis så.
  • Anonym (C)
    Tecum skrev 2025-12-13 16:22:25 följande:
    Så enkelt men ändå så svårt att förstå för vissa.
    Ja, lite märkligt det.
Svar på tråden Killens reaktion efter