Erik Hantverkare skrev 2025-12-10 06:08:02 följande:
Nu kan jag bara tala för mig själv, men efter sex när man precis fått orgasm så finns det en känsla som infinner sig och tar över och jag är övertygad om att det är lika för dom flesta män. Även om man gillar tjejen man legat med och gärna vill träffas igen så skriker hela kroppen " Dra här ifrån nu"
Man kan bestämma på förhand att man stanna över och mena det, men så fort man kommer så ändras det i huvudet och man letar efter dörren, det kan man inte göra något åt, efter sex vill man oftast inte kramas och mysa bara vara ifred, märkligt men så är det, det har inte med tjejen att göra, det är huvudet som gör så med oss
Jag tror inte att det är så för de flesta män. Inget jag känner igen hos mig själv åtminstone. Däremot har jag dejtat en tjej som var så ibland, vilket var ganska tråkigt.
Detta kan ju bli ganska jobbigt om du tycker om att ligga kvar och mysa, som jag tror att de flesta vill. Men jag tror inte det betyder att han är känslokall eller en "isbit" eller så. Bara en konstig reaktion som man inte själv kan styra över.