Inlägg från: Anonym (Anette) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anette)

Ska jag fråga?

Är han verkligen hos kompisar eller säger han det bara?  Jag skulle börja I den änden och lite försiktigt fråga bland era vänner om dom märkt något annorlunda senaste tiden och fråga om han verkligen varit där han påstår sig vara etc 
    Att ställa såna frågor visar också era vänner att du är medveten om att det pågår något kkonstigt så får han flera ögon på sig . Skulle din sambo har en allierad bland era vänner  så kommer den personen också börja bete sig udda 

Har du god kontakt med hans familj?  Kanske dags för ett förtroget samtal med någon där och få prata ut. 

Gör du såhär så slipper du fråga om hans mobil som han ändå inte kommer visa dig ändå . Låt han pilla i den men var öppen med att du ÄR misstänksam och att fler än du har ögonen på honom .

Hur är ert förhållande i övrigt?  Vill han hitta på saker eller är han inte hemma även om det är helg?  Är ni kärleksfulla eller är det tjafs? Sex?  Hur kommer julen se ut? 

• Anonym (Anette)
    Anonym (Misstänksam) skrev 2025-12-12 16:39:31 följande:
    Han åker till sin arbetsplats och han säger att han jobbar. 
    Rättelse.. du ser att enligt platsangivelse är telefonen där...men mer vet du inte...  

Om OM han är.där vet du inte vem som mer kan vara där eller om han kör livesamtal med någon.... 
Svar på tråden Ska jag fråga?