Vilket kön umgås du helst med?
Kommentera gärna också varför
Kommentera gärna också varför
Kvinna, med kvinnor.
Kvinna: med män. Kvinnor är så känslosamma. jag blir så trött när de bara pratar om sina känslor. Känner inte igen tänket
Spelar ingen roll. Det viktiga är att de är snälla och kul att hänga med. En period i mellan- och högstadiet hade jag bara tjejkompisar, men annars har det varit blandat.
Varför finns inte valet, ingen jag föredrar mitt eget sällskap? Speciellt nu som äldre. Men jag behöver verkligen ingen och litar inte på folk vare sig kön. Är nog ytterst få människor som har riktiga vänskaper i dag. Fråga dom sedan om dom gått igenom något mycket svårt? Blivit arbetslösa, sjuka etc.?
Och hur många av dessa som stannade kvar?
Folk är mer intresserade av social och ekonomisk status idag än själva människan. Och många umgås för att slippa vara ensamma. Det är vad jag observerat under min tid här på jorden.
Vänner är överskattat som vuxen. Som barn behövde man nog det mer som stöttande för att lära sig navigera i samhället. Som vuxen kan man det, och man har fullt upp med arbete och hobbies/aktiviteter den lilla fritid man har kvar.
Mitt val blir ingen. Går inte lita på någon i dagens samhälle speciellt.
Kvinna: med män. Kvinnor är så känslosamma. jag blir så trött när de bara pratar om sina känslor. Känner inte igen tänket
Varför finns inte valet, ingen jag föredrar mitt eget sällskap? Speciellt nu som äldre. Men jag behöver verkligen ingen och litar inte på folk vare sig kön. Är nog ytterst få människor som har riktiga vänskaper i dag. Fråga dom sedan om dom gått igenom något mycket svårt? Blivit arbetslösa, sjuka etc.?
Och hur många av dessa som stannade kvar?
Folk är mer intresserade av social och ekonomisk status idag än själva människan. Och många umgås för att slippa vara ensamma. Det är vad jag observerat under min tid här på jorden.
Vänner är överskattat som vuxen. Som barn behövde man nog det mer som stöttande för att lära sig navigera i samhället. Som vuxen kan man det, och man har fullt upp med arbete och hobbies/aktiviteter den lilla fritid man har kvar.
Mitt val blir ingen. Går inte lita på någon i dagens samhälle speciellt.
Sådär är inte de kvinnor jag umgås med. Visst händer det att vi pratar om känslor men minst lika mycket om tex samhällsfrågor eller gemensamma intressen. Du verkar ha träffat kvinnor du inte passar ihop med.
Det finns så klart inget självändamål i att umgås med kvinnor, men du missar rätt mycket kul folk om du ratar halva jordens befolkning. :)