• Anonym (Förvirrad kvinna)

Otrogen

En man flirtar med mig fastän han är sambo.. Han gör det på ett subtilt sätt men jag spelar dum, som jag inte märker det fastän gillar när han visa detta .ed sitt kroppsspråk ... 

På annan sida tänker på hans sambo och att han ska kunna göra det samma med mig om vi blir ett par i framtiden. Det ser ut att han tröttnade på henne.

Vad tycker ni? Blir han otrogen då? Jag gillar men långt ifrån tycker jag att han är kyst mot henne men utan värderingar för att man SKA lämna en för att flirtar med en annan.

• Svar på tråden Otrogen
  • Dardi007skane

Du tänker smart där. Risken är att han gör detsamma med dig ifall ni blir ihop... vem vet kanske inte !

• Anonym (H)

Svårt att säga men en del är nog otrogna igen.

• Anonym (T)
    Anonym (Förvirrad kvinna) skrev 2025-12-19 18:13:33 följande:
    Otrogen

En man flirtar med mig fastän han är sambo.. Han gör det på ett subtilt sätt men jag spelar dum, som jag inte märker det fastän gillar när han visa detta .ed sitt kroppsspråk ... 

På annan sida tänker på hans sambo och att han ska kunna göra det samma med mig om vi blir ett par i framtiden. Det ser ut att han tröttnade på henne.

Vad tycker ni? Blir han otrogen då? Jag gillar men långt ifrån tycker jag att han är kyst mot henne men utan värderingar för att man SKA lämna en för att flirtar med en annan.

En del män som är gifta/sambo är ute efter lite sex. Se upp du kan bli utnyttjad för lite tillfällig sex, och efteråt kan det kännas obekvämt att jobba kvar på samma arbetsplats.

Så vill du ha det lugnt och enkelt, undvik att blanda in dig i deras förhållande.

Och ja, om han skulle lämna sin sambo och bli ihop med dig iatället, så finns det en risk att han är otrogen mot dig också, om han känner att han vill att det ska hända något spännande. 

Vi träffades på jobbet och de (han o sambon)brukade visa kärlek på sina sociala medier och sedan svalnat det för dem. 

Det hände att jag bytt jobb och de fortfarande inte visar samma känslor på henne som förr. Inte hon heller...

Han säger inte till mig att han är kär i mig eller något men det ser ut som att han vill lämna den första om han får den andra... Jag i såna fall att det bara rullar på för dom.

Tack för svaren allihopa.

• Anonym (Mannen)

Man ska inte dra alla över en kam. Jag var notoriskt otrogen mot flera av mina tidigare flickvänner när jag var yngre. Jag har nu varit tillsammans med min fru i 20 år (gift i 15) och aldrig ens tänk tanken.

Anonym (Mannen) skrev 2025-12-19 19:56:46 följande:

Man ska inte dra alla över en kam. Jag var notoriskt otrogen mot flera av mina tidigare flickvänner när jag var yngre. Jag har nu varit tillsammans med min fru i 20 år (gift i 15) och aldrig ens tänk tanken.

Om han visar intresse på mig då, tycker inte du att han är otrogen eftersom han är sambo.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Förvirrad kvinna) skrev 2025-12-19 20:17:29 följande:
    Om han visar intresse på mig då, tycker inte du att han är otrogen eftersom han är sambo.
    Givetvis så är han det.
  • Anonym (m)

Han kanske bara vill ha lite bekräftelse och inte gör något mer om du nappar. En del män (och kvinnor) har inte en tanke på att vara fysiskt otrogen men känner ett behov av uppmärksamheten.

Och är han ute efter att faktiskt vara fysiskt otrogen så inte alls säkert att han gör samma mot en framtida kvinna.

Vet inte vad du undrar över här egentligen men det var mina tankar iallafall. Är du intresserad av honom?

Svar på tråden Otrogen