Röda läppar...
Min man gillar inte riktigt när jag har rött läppstift på mig...
Gillar ni män röda läppar? Eller fördrar ni mer neutrala läppar?
Skriv gärna din ålder också...
Vi är i 45 års åldern
Min man gillar inte riktigt när jag har rött läppstift på mig...
Gillar ni män röda läppar? Eller fördrar ni mer neutrala läppar?
Skriv gärna din ålder också...
Vi är i 45 års åldern
Generellt, nej. I vardagen ser det billigt och smaklöst ut med röda läppar. Vill man absolut ha på sig läppstift på jobbet och i vardagen så är det mycket bättre med ett diskret eller neutralt. Är man uppklädd till fest så kan det absolut passa med röda läppar, men det beror på ens färger och klädsel.
Röda läppar är fint och sensuellt.
Har en vän som vill att jag ska ha mötkrött oxblodsfärgat läppstift och har även sakt att jag ska ha svart läppstift haha, tror endel bara tror något är snyggt också utan att ha sett det i verkligheten.
Oja fantastisk fint med rött läppstift men sen är det som med allt annat att det passar olika bra på olika personer.
Det beror på kvinnan och utstyrsel i övrigt. Ibland kan det var snyggt men det kan också se riktigt trashigt ut.
Det är fint
Har en vän som vill att jag ska ha mötkrött oxblodsfärgat läppstift och har även sakt att jag ska ha svart läppstift haha, tror endel bara tror något är snyggt också utan att ha sett det i verkligheten.
Röda läppar är inte fint utan ser bara skrikigt och vulgo ut. Själv är jag fullt nöjd med mina naturligt rosa läppar och har inget behov av att ge dem en onaturlig fuskfärg. Använder aldrig läppstift därav.
Min man hatar läppstift, kallar det "trutvalla" och vill inte kyssa kvinnor som har det.
Vilket är tur för numera är jag allergisk mot det också så det blir inget fint efter ett par timmar... 
Illröda läppar är aldrig snyggt, jag föredrar en rosa färg som förstärker den naturliga färgen. Men bäst är inget läppstift alls.
Ja, sexigt
Föredrar naturliga och väl omhändertagna. Jag är man, 45+.
Röda läppar är mycket vackert.
Jag tycker att rött läppstift är mycket sensuellt. Jag gillar det skarpt!
Mitt ex Gillade det inte heller. Men nu har jag det ofta. Tycker det ser fint ut med blont hår och röda läppar. Jag har dock sällan knallrött, mer lite mörkare rött och tints
Röda läppar är inte fint utan ser bara skrikigt och vulgo ut. Själv är jag fullt nöjd med mina naturligt rosa läppar och har inget behov av att ge dem en onaturlig fuskfärg. Använder aldrig läppstift därav.
Ser hemskt ut, precis som de flesta läppstift.