Inlägg från: ClumsySmurf |Visa alla inlägg
  • ClumsySmurf

Den andra kvinnan

Anonym (Loveornotlove) skrev 2025-12-24 22:12:49 följande:

..men hur bryter man sig loss när man egentligen inte vill det.

Vad skulle kunna få dej att vilja bryta dej loss?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Loveornotlove) skrev 2025-12-25 10:21:09 följande:
    Absolut min skuld är lika stor som hans..
    Men vill tro att han har känslor då han skriver så känslosamt. Tror även att han inte vill lämna henne då hon sagt till honom att han är hennes livs kärlek.. så finns nog en skuld där hos honom. Dessutom bor vi långt ifrån varandra så varför lämna sin fru för ett distansförhållande..
    Jag tycker att det bästa vore om ni båda bryter helt med nuvarande så snabbt som möjligt och gifter er men det kanske finns för mycket trygghet i att inte behöva lita på varandra för att någon skulle vilja ta det steget.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Loveornotlove) skrev 2025-12-27 11:16:11 följande:
    Det är inte så lätt som det låter. Skulle inte träffa någon annan om jag varit ihop med den andra mannen. Är jag kär är jag absolut inte intresserad av att titta på någon annan. Anledningen att det blev att vi låg är att jag haft känslor för honom som ung som vaknade igen när jag träffade honom igen.
    Skulle inte träffa någon annan....

har jag fel om jag påstår att ni båda tidigare har tänkt så om nuvarande relation
    och att det inte finns några garantier för att ingen av er får känslor för en 2e, 3e, 4e person?

Svar på tråden Den andra kvinnan