Håller med dig ts, den där ställningen är båda osexig och oskön. Och nej, det handlar inte om vighet som I like to move it move it lite härskartekniskt hävdar, utan först och främst om att han kommer in för djup och riskerar att stöta emot livmodertappen och det gör ont och ger mig en våg av avsmak genom kroppen som gör mig omedelbart avtänd. Dessutom ger det en viss stramhet runt öppningen som också drar ner njutningen. Sen tycker jag inte att der ser vidare sexigt ut heller.
Ver inte hur vanligt det är. Mitt ex gjorde det då och då, som lite hastigast. Det var nog mest en del av ett dominansspel innan han tryckte in den. Jag brukade låta honom hållas en liten stund för att reta honom och kåta upp honom, men som sagt, när det blev dags att köra på så bytade vi ställning. Han var bra nog i sången att kånna mina signaler och vi pratade så klart, så han visste hur mycket (eller lite, rättare sagt), han kunde hålla den ställningen.
Jag provar det mesta innan jag avfärdar, även detta och då gjorde jag som signaturen ovan och höll emot med fingrarna som ett V över öppningen, så att han inte kommer in så långt, och dessotom ge tryck på båda klittan och kuken, men njae, fortfarande ingen favorit.