Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

Längtan efter samtal

Anonym (Peter) skrev 2026-01-16 19:26:25 följande:
     Inte med kollegor va? Jag pratar inget djupt, privat eller allvarligt ned mina kollegor. Jag har människor för det utanför jobbet.

Till TS, har du inga kill polare eller någon vän du kan snacka med? Annars skulle jag undra om detta är något "dolt sätt" att  försöka dejta kvinnor på? Män överlag är ju inte direkta kända för att gilla massa prat och diskussioner.

Exakt mitt intryck. TS lindar in något dolt motiv i sin trådstart. Inget fel i slå två flugor i en smäll men ärlighet varar längst. Självklart går kombinera någon kvinna eller tjej att snacka med med en klassisk älskarinnekonstruktion med kvinnan därutöver. Hon bör komma snabbt och impulsivt över gissar jag. Öppenhet vore klart bäst i det här och i alla förehavanden killen involverad i. Jag skulle säga TS minsann inte spiller någon tid! Mitt bestämda intryck.

Hoppas kontakterna personliga och alla involverade är öppna och raka med sina intentioner. Med det menar jag mindre slit och släng som tycks vanligt i typen av kontaktannonser online. För en sådan är det klart. 

Svar på tråden Längtan efter samtal