• Anonym (Aok)

Big dick toughts

Hej, 

Jag har en stor kuk, alltså verkligen en stor kuk. Jag har i över tjugo års tid använt en speciell tejp för att dämpa ?bulken? under byxorna i de flesta sammanhang. På arbetet, på krogen, på dejter och alla andra sociala sammanhang. Det har varit ett måste, de gånger som jag inte har gjort det så har det tex skapat problem på arbetsplatser där kvinnliga kollegor helt enkelt inte har kunnat fokusera på sina arbetsuppgifter, jag har blivit brutalt objektifierad och jag har även blivit kallad till chefsmöten och samtal pga påverkan som min kuk har på arbetsmiljön. Det har känts helt absurt varje gång. De få gånger jag har gått utan tejpen på sociala sammanhang där alkohol förtärs så hamnar jag alltid i centrum. Jag blir alltid av någon anklagad för att min skulle vara fejk, det är alltid några (plural) kvinnor, ibland även män som säger till mitt ansikte att ?knulla sönder? dom utan att ens ha pratat med mig innan. Jag känner mig alltid obekvämt exponerad och iakttagen. 

MEN, nu har jag bestämt mig för att släppa på det helt och hållet (om det inte är något speciellt socialt tillfälle såklart) och att skita i den jävla tejpen som är så fruktansvärt obekväm och helt enkelt inte bry mig om konsekvenserna så länge det inte gör någon illa till mods. Det är vad jag verkligen vill och vad jag behöver.

Jag önskar att få tankar och åsikter från er kvinnor kring att se/möta/prata med en främling tex i en butik, i kollektivtrafik eller annat som har mysbyxor eller shorts och där man solklart ser konturer och form av vad som döljer sig där under, och det är då något stort. Vad är er primära tanke/känsla av det? Obehag, kåthet, nyfikenhet, avsky eller vad det nu kan vara? Min upplevelse och erfarenhet säger mig att det oftast är en nyfikenhet som går över till en form av kåthet i olika nivåer hos olika kvinnor, framförallt vid en dialog. Men absolut så har jag också sett ?skräck?/obehag i ögon vid några tillfällen men då har jag alltid vänt mig åt ett annat håll eller gått i en annan riktning. Jag är tacksam för era svar, för jag vill som sagt inte göra någon illa till mods och isf kunna parera det om det händer. 

Tack, puss och kram! 🙏🏼

• Svar på tråden Big dick toughts
  • Anonym (Inge)

Sluta med Tejpen. Det blir bra ☺️ finns alltid avundsjuka 

• Anonym (Lii)

Jag hade känt usch. Och kanske tänkt "stackarn". That's it. 

• Anonym (Seriöst)

Tror inte ett dugg på att kvinnorna på jobbet inte kan fokusera på sitt arbete. Plus att chefen tar in honom för diskussion kring hans penis är inte heller speciellt trovärdigt.

Chefen "Vi måste prata om din kuk"

• Anonym (Slumporgan)

Jag ser inte sånt. Tittar aldrig män i skrevet, det känns bara respektlöst.

Jag såg inte ens att min numera KK hade stor talang medan han var i min vardag på jobbet i flera år. Det blev en glad överraskning efter att han slutat och vi av en slump började en helt ny relation.

• Anonym (ö)
    Anonym (Slumporgan) skrev 2026-01-21 21:27:41 följande:

Jag ser inte sånt. Tittar aldrig män i skrevet, det känns bara respektlöst.

Jag såg inte ens att min numera KK hade stor talang medan han var i min vardag på jobbet i flera år. Det blev en glad överraskning efter att han slutat och vi av en slump började en helt ny relation.

Tror du har missförstått vad talang betyder.

I övrigt tror jag helt på Ts om hur kvinnor reagerar.

Åkte buss en gång när en Samhalls snubbe med tydligt synliga diagnoser tydligen hade en sjuk stor kuk eller pung under byxorna, fast han hade arbetsbyxor på sig så var det, det största jag någonsin sett! Halva bussen satt det kvinnor i olika åldrar med dimmiga blickar och satt och små vred sig. 

• Anonym (H)
    Anonym (ö) skrev 2026-01-21 21:49:55 följande:

Tror du har missförstått vad talang betyder.

I övrigt tror jag helt på Ts om hur kvinnor reagerar.

Åkte buss en gång när en Samhalls snubbe med tydligt synliga diagnoser tydligen hade en sjuk stor kuk eller pung under byxorna, fast han hade arbetsbyxor på sig så var det, det största jag någonsin sett! Halva bussen satt det kvinnor i olika åldrar med dimmiga blickar och satt och små vred sig. 

Eller hur. Drömmer
  • Anonym (Anna)

Dras själv till killar med fina ögon, man blickar lite på varandra och dras ihoppa...
    Sen är det ofta så att dom jag dragits till såna som råkar ha stora och det gillar jag. Men det är aldrig nåt jag tänker på från början. 
    jag dras till människor pga deras personlighet eller charm eller ögon. vad dom har i byxorna är ganska orelevant. 

Är det kanske så tjejer med stora tuttar känner sig. 

• Anonym (ö)
    Anonym (H) skrev 2026-01-23 14:27:26 följande:
    Eller hur. Drömmer
    Dat är faktiskt helt sant!. Gubben / snuben var i ca 50 års ålder kanske äldre.. svårt at avgöra . Men halva bussen var kjäpptystA... dET SATTY ETT PAR (KILLE OCH TJEJ) SÅ DE SÅG.. MEN DE VAR ALLA HALVTYSTA.. MAN SÅG RODNADEN PÅ DEM ALLA.. LÄNGST BAK I BUSSEN ST 3 INVANDRAR KILLAR SOM INT HADE SET NÅGOT ALLS OCH VAR HÖGLJUDDA.. MnE I ÖVRIGT HELA JÄVLA BUSSEN VAR KNÄPP TYSTA! dEN VAR VAR BUSSEN SÅ JAG STOD REDAN INNAN DÄRE DU KAN SPÄNNA BARNVAGN I .. 
  • Anonym (ö)

sNUBBEN HADE SÅ GROVA DIAGNOSER ATT HAN INTE ENS FÖRSTOD DET SJÄLV ENS! hAN VÅGADE KNAPPT SÄGA hEJ TILL NÅGON.. tYUCKTE SÅ JÄVLA SYMD OM HAN OCH SAMTIDIFGT ATT DET VAR SÅNT SLÖSERI MED KAPACITET.. DÅ HAN HADE KUNNAT LIGGA MED 99.9 AV ALLA KVINNOR I DEN BUSSEN DÅ DE ALLA HÖLL PÅ ATT SVIMMA NÄR VI SÅG DENNES STACKARS SATES KLOCKLSPEL ÅKA I TAKT MED RÖRELSEN FÖR BUSSEN! 

Svar på tråden Big dick toughts