• Anonym (Aok)

Big dick toughts

Hej, 

Jag har en stor kuk, alltså verkligen en stor kuk. Jag har i över tjugo års tid använt en speciell tejp för att dämpa ?bulken? under byxorna i de flesta sammanhang. På arbetet, på krogen, på dejter och alla andra sociala sammanhang. Det har varit ett måste, de gånger som jag inte har gjort det så har det tex skapat problem på arbetsplatser där kvinnliga kollegor helt enkelt inte har kunnat fokusera på sina arbetsuppgifter, jag har blivit brutalt objektifierad och jag har även blivit kallad till chefsmöten och samtal pga påverkan som min kuk har på arbetsmiljön. Det har känts helt absurt varje gång. De få gånger jag har gått utan tejpen på sociala sammanhang där alkohol förtärs så hamnar jag alltid i centrum. Jag blir alltid av någon anklagad för att min skulle vara fejk, det är alltid några (plural) kvinnor, ibland även män som säger till mitt ansikte att ?knulla sönder? dom utan att ens ha pratat med mig innan. Jag känner mig alltid obekvämt exponerad och iakttagen. 

MEN, nu har jag bestämt mig för att släppa på det helt och hållet (om det inte är något speciellt socialt tillfälle såklart) och att skita i den jävla tejpen som är så fruktansvärt obekväm och helt enkelt inte bry mig om konsekvenserna så länge det inte gör någon illa till mods. Det är vad jag verkligen vill och vad jag behöver.

Jag önskar att få tankar och åsikter från er kvinnor kring att se/möta/prata med en främling tex i en butik, i kollektivtrafik eller annat som har mysbyxor eller shorts och där man solklart ser konturer och form av vad som döljer sig där under, och det är då något stort. Vad är er primära tanke/känsla av det? Obehag, kåthet, nyfikenhet, avsky eller vad det nu kan vara? Min upplevelse och erfarenhet säger mig att det oftast är en nyfikenhet som går över till en form av kåthet i olika nivåer hos olika kvinnor, framförallt vid en dialog. Men absolut så har jag också sett ?skräck?/obehag i ögon vid några tillfällen men då har jag alltid vänt mig åt ett annat håll eller gått i en annan riktning. Jag är tacksam för era svar, för jag vill som sagt inte göra någon illa till mods och isf kunna parera det om det händer. 

Tack, puss och kram! 🙏🏼

• Svar på tråden Big dick toughts
  • Anonym (Slumporgan)
    Anonym (ö) skrev 2026-01-21 21:49:55 följande:

Tror du har missförstått vad talang betyder.

Tror att du har svårt att tolka omskrivningar/eufemismer, kanske p.g.a. någon diagnos. Det är också en referens till en rätt känd TV- sketch men man måste vara lite äldre för att fånga den.
  • Anonym (ö)
    Anonym (Slumporgan) skrev 2026-01-23 19:49:51 följande:
    Tror att du har svårt att tolka omskrivningar/eufemismer, kanske p.g.a. någon diagnos. Det är också en referens till en rätt känd TV- sketch men man måste vara lite äldre för att fånga den.
    NEJ. DET ENDA DU EXPRESS FRN DIG SJÄLV ÄR NARCISSISM. JAG HAR 26 CM STOR KU. OCH DET ÄR ETT PROBKLEM... GISSAR PÅ ATT DU HAR 17 OCH TROR AT DU Ä EN GUD ? MEN DUHAR FEL HELA VÄGEN. JAG BER OM URSÄKT MEN JAG HAR EN 232CM KUK... OCH DET ÄR ETT SERIÖST PROBLEM FÖR MIG.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lii)
    Anonym (ö) skrev 2026-01-23 20:08:00 följande:
    NEJ. DET ENDA DU EXPRESS FRN DIG SJÄLV ÄR NARCISSISM. JAG HAR 26 CM STOR KU. OCH DET ÄR ETT PROBKLEM... GISSAR PÅ ATT DU HAR 17 OCH TROR AT DU Ä EN GUD ? MEN DUHAR FEL HELA VÄGEN. JAG BER OM URSÄKT MEN JAG HAR EN 232CM KUK... OCH DET ÄR ETT SERIÖST PROBLEM FÖR MIG.
    Varför så upprörd?
  • Anonym (v)
    Anonym (ö) skrev 2026-01-23 20:08:00 följande:
    Varför skriker du?
  • Anonym (Anna)

omg har ni tagit fram linjalerna nu SkrattandeSkrattandeSkrattande

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Aok)
    Anonym (Seriöst) skrev 2026-01-21 21:22:58 följande:

Tror inte ett dugg på att kvinnorna på jobbet inte kan fokusera på sitt arbete. Plus att chefen tar in honom för diskussion kring hans penis är inte heller speciellt trovärdigt.

Chefen "Vi måste prata om din kuk"

Anonym (Seriöst) skrev 2026-01-21 21:22:58 följande:

Tror inte ett dugg på att kvinnorna på jobbet inte kan fokusera på sitt arbete. Plus att chefen tar in honom för diskussion kring hans penis är inte heller speciellt trovärdigt.

Chefen "Vi måste prata om din kuk"

Men du ?seriöst?.. Jag skrev ?kvinnliga kollegor?. Jag skrev inte ALLA kvinnliga kollegor, inte heller skrev jag ?kvinnorna? som en helhetsgrupp som du använder för att referera till min text. Huruvida du tror eller inte tror på mina upplevelser det rör mig inte i ryggen. Det som däremot irriterar mig lite är hur du förminskar, fördummar och tramsar bort allvaret hos mig i detta genom skriva/tro att det är så det ska ha gått till. Att jag ska ha blivit inkallad till en chef pga av min penis som en uttalad och konkret anledning till ett samtal och att chefen i fråga inleder med att säga ?Vi måste prata om din kuk.?
    Naturligtvis så är det inte så det har gått till. 

Jag förstår att du skriver anonymt då det sällan anses som en charmig egenskap att förminska och förlöjliga andra människors problem, upplevelser och känslor. 

• Anonym (Aok)
    Grässtrå77 skrev 2026-01-21 21:12:45 följande:

Jag är nyfiken på hur du tejpar

Är du nyfiken och inte trollar så kan du skicka PM så förklarar jag 👍🏼

• Anonym (Aok)
    Anonym (Anna) skrev 2026-01-23 21:53:05 följande:

omg har ni tagit fram linjalerna nu SkrattandeSkrattandeSkrattande

😂😂

• Anonym (Aok)
    Anonym (Anna) skrev 2026-01-23 17:19:51 följande:

Dras själv till killar med fina ögon, man blickar lite på varandra och dras ihoppa...
    Sen är det ofta så att dom jag dragits till såna som råkar ha stora och det gillar jag. Men det är aldrig nåt jag tänker på från början. 
    jag dras till människor pga deras personlighet eller charm eller ögon. vad dom har i byxorna är ganska orelevant. 

Är det kanske så tjejer med stora tuttar känner sig. 

Det finns så mycket som är viktigare för attraktion och att bli fångad på djupet än könsorgan, 100%! :) Men varför skriver du att något du gillar/föredrar är irrelevant? :( Det borde ju vara högst relevant i ditt liv om du gillar något, oavsett om det handlar om choklad, fågelskådning eller stora kukar? :) 
  • Anonym (Kompis)

Jag hade en bekant, som är väldigt välhängd. Han har nog det största jag sett mellan benen. Minns när jag upptäckte det, genom hans byxor första ggn när den låg längst med benet en bra bit ner. Jag skämdes så för att jag inte kunde sluta titta, han var för övrigt en person jag aldrig skulle ha tittat på två ggr. Trist utseende och inget som lockade, varken personligheten eller hur han såg ut. Jag var då runt 20 år. 

Idag närmare 40, kan jag säga att man inte tittar, även om man skulle ?råka se? för att det inte går att missa ( så kan det ju faktiskt vara, vissa karlar gillar att visa upp sig ) så hade jag tittat bort direkt och tyckt att det mest var väldigt väldigt väldigt osmakligt.

annars gillar jag den delen, väldigt mkt 😇👌🏻

• Anonym (Aok)
    Anonym (Kompis) skrev 2026-02-02 08:09:29 följande:

Jag hade en bekant, som är väldigt välhängd. Han har nog det största jag sett mellan benen. Minns när jag upptäckte det, genom hans byxor första ggn när den låg längst med benet en bra bit ner. Jag skämdes så för att jag inte kunde sluta titta, han var för övrigt en person jag aldrig skulle ha tittat på två ggr. Trist utseende och inget som lockade, varken personligheten eller hur han såg ut. Jag var då runt 20 år. 

Idag närmare 40, kan jag säga att man inte tittar, även om man skulle ?råka se? för att det inte går att missa ( så kan det ju faktiskt vara, vissa karlar gillar att visa upp sig ) så hade jag tittat bort direkt och tyckt att det mest var väldigt väldigt väldigt osmakligt.

annars gillar jag den delen, väldigt mkt 😇👌🏻

Ja så kan det säkert vara, att man ?råkar se? för att det helt enkelt inte går att missa. Och när man pratar om en ?stor? så kan det ju egentligen vara en längd på allt mellan 15-40cm i slakt tillstånd, och det blir ju naturligtvis en enorm skillnad i hur det visuellt ser ut och syns utifrån. Och även omkretsen såklart. 

?väldigt väldigt väldigt osmakligt?

Självklart så finns det män med modell större som älskar att ?visa upp sig?, likväl som det finns kvinnor som gör detsamma med sina bröst, rumpa eller en medveten cameltoe för den delen. Och ja, med det syftet så håller jag med om att det är osmakligt. MEN, det är exakt en sådan känsla som jag absolut inte vill frambringa genom att gå otejpad. Det är så tidskrävande att tejpa, det är fruktansvärt obekvämt att gå med och det gör ont om jag går med den för länge. Det gör mig ledsen att jag och ett av mina fysiska attribut kan skapa en sådan tanke/känsla hos en person när jag faktiskt bara vill slippa det negativa med att vara tejpad.  

• Anonym (Aok)

Jag har gått utan nu under en period och jag har försökt att reflektera och ta in omgivningen, blickar, reaktioner osv för att kunna överväga för om jag ska fortsätta att gå utan eller inte. Reflektionerna jag har tagit in skiljer sig väldigt väldigt mycket över ålder och jag skall försöka uppskatta och redovisa för det så gott jag kan! Egentligen mest för mig själv men någon annan kanske är intresserad vad vet jag. 

Jag kan börja med att säga att uppskattningsvis 95/100 män över alla åldersgrupper stirrar sig vindögda på mitt skrev, framförallt i kollektivtrafiken.

Kvinnor med en uppskattad ålder 18-25 (den mest porrskadade gruppen) 

En stor majoritet kvinnor i denna åldersgrupp, uppskattningsvis 7-8/10 ?låser sig? visuellt och släpper knappt blicken så länge som deras synfält har möjlighet att se mig/?den?. Det är en grupp som kombinerar den låsta blicken med en hand för munnen, öppen mun eller en ?jawdrop?, vissa mer och andra mindre. Jag skulle uppskatta det hos mellan 1-3/10. Detta är också den enda gruppen med en del kvinnor som helt öppet utan en tillstymmelse till att skämmas eller försöka att dölja det tar bilder/filmar tex på tunnelbanan och vid två tillfällen under de senaste två veckorna har två yngre kvinnor (båda två i kollektivtrafik på tider då det är väldigt få personer som åker) haft en hand downstairs i anslutning till mig. Den ena under sin väska men ändå väldigt uppenbart, det uppstod en mycket obekväm och märklig känsla och jag hoppade av vid den första stationen efter att jag noterat det. Den andra ansträngde sig istället för att INTE dölja det och jobbade till skillnad mot den första med handen innanför byxan och trosorna. Jag pratade då i telefon med hörlurar så jag märkte henne först när hon började stöna så att det hördes igenom samtalet och hörlurarna, det tog cirka 1.5 sekund och sen lämnade jag den vagnen.

Uppskattningsvis 2/10 har bättre saker att fokusera på och typ 1/10 visar tydligt att man tycker att ?jag? är osmaklig, visar något obehag (en gång var det tydligt och då lämnade jag vagnen av respekt för henne) och någon enstaka har sett mer eller mindre livrädd ut :(

Kvinnor med en uppskattad ålder 25-40

Istället för den låsta blicken hos den yngsta gruppen så finns det mer av en ?Tennisblick? här. Uppskattningsvis 4-5/10. Man stirrar, vänder bort blicken för att sen gå tillbaka till att stirra igen. Fram och tillbaka. Här upplever jag en betydligt större vilja av att jag inte ska ?se? att man stirrar till skillnad mot de yngre där många fullständigt skiter i. 
    1-2/låser blicken likt den yngre gruppen och 3-4/10 har bättre saker för sig och för dom så är jag inte ens där vilket jag är tacksam för. 
    Här har jag inte märkt vid något tillfälle att starka negativa känslor har uppstått, troligtvis för att man blir bättre på att inte visa den typen av känslor när man har blivit vuxen med marginal. 
    Det som sticker ut i denna åldersgrupp är att det är den enda där man vid två tillfällen verbalt har kommunicerat och startat samtal med mig vilket är trevligt! 

fFrån en ungefärlig ålder av 40 och uppåt så händer det något som jag upplever som väldigt tydligt. Det börjar att vända där, ju äldre man är över 40-45 år, desto mindre ?intressant? blir jag att lägga fokus på, eller ens att notera min existens. Det känns helt fantastiskt att kunna vara ?fri? utan ett tejpat paket och mer eller mindre inkognito i en tunnelbanevagn uteslutande full med 50+ människor! :D

Det ligger något i att man blir klokare ju äldre man blir. Eller framför allt så har man kanske då lärt sig och insett vad som faktiskt är viktigt i livet, och det är allt annat än det ytliga. 

• Anonym (Kompis)

Tror du inte att du överanalyserar det lite? 

• Anonym (Lii)

Tror inte för ett ögonblick på att unga tjejer står och onanerar i kollektivtrafiken när dom ser dig och t.o.m stönar högt så alla i hör/det hörs genom hörlurar när man pratar i telefon. Not a chance. 

• XDX

Min erfarenhet är att man med väldigt mörka byxor som sitter lagom löst, och skjorta utanpå, brukar komma undan mycket av uppmärksamheten. 

Tejp eller kalsonger som komprimerar är tortyr och ohälsosamt. Ingen ska behöva hålla på med sånt. 

Mardrömmen är att nån tror att man har erektion. 

Och de som säger att en stor bula är osmaklig eller liknande borde tänka på och respektera att det är något medfött som man kan ha svårt att dölja. Osmakligt är att sexualisera och döma en slak kuk som är för stor för att dölja helt under vettiga kläder.

Jag köper dock att anse det osmakligt när någon verkligen försöker framhäva sin bula, men samtidigt får man fråga sig vad man tycker om stora bröst och rumpor i tajta kläder. Själv gillar jag heta kroppar och att folk visar upp dem - ingen dubbelmoral och inget hyckleri från mig! 

Svar på tråden Big dick toughts