Jag är HELT I CHOCK. Tog ett testa tidigt i torsdags och det var negativt, så väntade tills idag. Tog ett testa tidigt, såg ingen antydan till linje. Tog en vanlig sticka, samma där. Så tänkte jag att jag ändå har följt min BBT och tror verkligen att det blev något denna gången, så jag tog ett CB och sen ett till med veckoindikator. BÖRJAR STORBÖLA. Alltså herregud, det hände verkligen.
Ser ju ingenting på de två första testen, men tydligt på CB testen, så konstigt men är så glad att jag tog även de två senare testen haha...
Chattat så mycket med ChatGPT denna veckan för att följa BBT och mina symtom men nu kan jag äntligen ikväll berätta för min sambo 
Har packat in en lite body med ett motiv som betyder mycket för oss, som jag sparat i ca 2 år längst ner i min garderob. Har som plan att ge den till min mamma i present när hon fyller år till påsk, så alla får veta.
Kan inte fatta att det är sant, är helt i chock trots att jag ändå känt på mig detta de senaste två veckorna, kände tydligt implantationssmärtor + blev en stor dipp i BBT som sedan gick upp. Alltså jag har nördat ner mig haha, men är så otroligt glad just nu, kan inte sluta gråta!
Hoppas på många fler + i gruppen innan mars är slut