Inlägg från: Littlemisssunshinee |Visa alla inlägg
  • Littlemisssunshinee

BIM Mars 2026

Hoppar in i denna tråd då mensen kom häromdagen. Tog ut spiralen i början av december och försökt aktivt sedan dess. Inga barn sen innan, både jag och min sambo är 27 och taggade på första barnet, får se hur det går. Jag har dysmenorré och tendenser till endometrios men vill försöka naturligt ändå innan vi ger oss in i ivf osv. Får se hur det går! Har lite längre cykel på ca 33-34 dagar. 

BIM-lista:
    3/3 - Elisand
    7/3 - Rainbow26
    10/3 - Nemi
    13/3 Littlemisssunshinee

• Littlemisssunshinee

Jag är lite i chock då jag fått 2 linjer på ett ÄL-test imorse för första gången! Innan har det varit tidligt negativt när jag testat så tänkt att jag missat fönstret eller inte haft ägglossning alls typ... Så blev så chockad när jag såg två starka linjer! Det verkar som jag har ännu längre cykel än jag beräknat, eller i alla fall follikelfas.

Nu trodde jag dock att jag hade ägglossning i helgen redan utifrån mina beräkningar så vi har legat i så att säga... Flört Men bara att fortsätta! 5 dagar i rad förra veckan och lite paus igår hehe men jag har sån otrolig sexlust nu - det är GALET, min sambo känner knappt igen mig haha, men han är bara glad Hjärta

• Littlemisssunshinee

Flyttar fram min BIM några dagar då min ägglossning blev senare än beräknat.

BIM-lista:

3/3 - Elisand
    4/3 - Anonym3
    7/3 - Rainbow26
    7/3 - Truddilutt
    9/3 - Sladdis
    9/3 - En som längtar
    10/3 - Nemi
    11/3 - Bellis9207
    11/3 - Jullan00
    13/3 - Längtar innerligt
    13/3 - Loviisa92
    15/3 - OkidokiQueen
    15/3 - Blucky
    16/3 - Signe
    17/3 - Littlemisssunshinee
    18/3 - Mioio
    18/3 Tjej90sve
    20/3 - Diffen98
    20/3 - 62546
    23/3 - Anonym 43
  • Littlemisssunshinee

Grattis till alla + här de senaste dagarna! Så roligt att se!

Jag är på äl +4 och har idag fått ovanliga flytningar, typ vita pluppar eller klibbiga små kulor, svårt att förklara, aldrig haft något liknande? någon som också haft det??? Jättekonstigt!!

I måndags fick jag positivt äl test för första gången så vet ju att jag haft ägglossning definitivt, innan jag har mest chansat hehe

Hur gör ni för att hålla tankarna lugna dessa otroligt förväntansfulla 2 veckor??? Vad gör man?? Hur håller man sig sysselsatt?

• Littlemisssunshinee

Jag är HELT I CHOCK. Tog ett testa tidigt i torsdags och det var negativt, så väntade tills idag. Tog ett testa tidigt, såg ingen antydan till linje. Tog en vanlig sticka, samma där. Så tänkte jag att jag ändå har följt min BBT och tror verkligen att det blev något denna gången, så jag tog ett CB och sen ett till med veckoindikator. BÖRJAR STORBÖLA. Alltså herregud, det hände verkligen.

Ser ju ingenting på de två första testen, men tydligt på CB testen, så konstigt men är så glad att jag tog även de två senare testen haha...

Chattat så mycket med ChatGPT denna veckan för att följa BBT och mina symtom men nu kan jag äntligen ikväll berätta för min sambo Hjärta
    Har packat in en lite body med ett motiv som betyder mycket för oss, som jag sparat i ca 2 år längst ner i min garderob. Har som plan att ge den till min mamma i present när hon fyller år till påsk, så alla får veta.

Kan inte fatta att det är sant, är helt i chock trots att jag ändå känt på mig detta de senaste två veckorna, kände tydligt implantationssmärtor + blev en stor dipp i BBT som sedan gick upp. Alltså jag har nördat ner mig haha, men är så otroligt glad just nu, kan inte sluta gråta!

Hoppas på många fler + i gruppen innan mars är slut Hjärta

• Littlemisssunshinee

Har ju helt glömt bort att lägga till plus efter mitt namn, men nu så här en vecka efter plus så vågar jag nog göra det!

BIM-lista

3/3 - Elisand Minus
    4/3 - Anonym3
    7/3 - Rainbow26 Plus

7/3 - Truddilutt
    9/3 - Sladdis
    9/3 - En som längtar Minus
    10/3 - Nemi Plus
    11/3 ? - Tjej90sve Plus
    11/3 - Bellis9207 Minus
    11/3 - Jullan00 Minus
    11/3 - Längtar innerligt Minus