Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Sambo är gravid

Albinmalte skrev 2026-02-13 19:51:00 följande:
    Jag är nog inte ensam att vara otrogen när tjejen är gravid. Det är inte lätt att visa hur mycket man älskar någon om inte tjejen har lust
    Då vet du nog inte vadet innebär att älska någon.
  • Anonym (Hm)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 19:51:00 följande:
    Jag är nog inte ensam att vara otrogen när tjejen är gravid. Det är inte lätt att visa hur mycket man älskar någon om inte tjejen har lust
    Dom flesta män beter sig inte så.
  • Anonym (Hm)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 22:10:43 följande:
    Hur vet du det?
    Stavas samvete.
  • Anonym (Hm)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 22:51:40 följande:
    Jag har samvete
    Ha, ha, du måste skämta.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Ll) skrev 2026-02-14 19:24:27 följande:

Om min sambo hade varit otrogen idag hade jag förmodligen velat jobba på att försöka förlåta honom(beroende på omständigheter osv givetvis), men om han hade varit otrogen under någon av mina 3 graviditeter hade jag troligen lämnat honom direkt. Att vara otrogen när ens partner är i sin mest sårbara tid nånsin, nä usch. Gör ditt samvete en tjänst och berätta för din sambo så hon vet vad det är för en hon skaffar barn med. 

Det förstår jag.
  • Anonym (Hm)
    Albinmalte skrev 2026-02-14 20:18:15 följande:
    Ja, det kanske hon gör men hon visste att jag var upptagen
    Det är dig som har partner som har ansvaret
  • Anonym (Hm)
    Anonym (12345) skrev 2026-02-15 15:22:42 följande:

Sluta mata trollet. Personen har skapat massor av trådar om olika otrohetshistorier.

Började ana det.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Inneboende KK skall ej gnälla.) skrev 2026-02-16 20:27:27 följande:

Ni är inte gifta så du kan knulla vem du vill.

Bättre att leva ensam och slippa svika nån.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-16 23:16:17 följande:
    Om hans sambo inte är en "egoistisk skit" så kanske hon skulle ha förståelse för att TS har behov och träffar andra när hon inte kan/vill.
    Man häpnar över en del svar.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-17 15:19:07 följande:
    Generellt och enligt de i tråden som klagar över egoism. Det var till en sådan person som jag från början ställde frågan.

Hur? Tex genom att hon känner sin man och förstår att han tycker det är jobbigt att leva utan sex. Nej inte att hon ska runka av, jag skrev ju om att ha sex med andra? Hur kan du få det till fråga mig om hon ska runka av honom? 

Vad är "o-egoistiska anledningar" ?
    Det är han som är egoistisk.
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2026-02-17 18:02:29 följande:
    Det kan finnas andra skäl än egoistiska. Att vara gravid är ett sådant skäl.
    Då kan man kanske vilja ha sin partners stöd. Speciellt om man har komplikationer i samband med graviditeten.
    Men det kanske du tycker är egoistiskt?
    Jo, det är hon som behöver stöd och uppmuntran.
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2026-02-17 19:31:25 följande:
    Och vi är flera här som har skrivit att hans beteende är egoistiskt och svinigt.
    Om han inte klarar av att vara utan sex under den tillfälliga period som hon är gravid så borde han fråga henne om det är ok att han ligger med andra istället fört att vara otrogen.
    Eller så borde han inte ha gjort henne gravid från första början.
    Helst borde han väl vara singel så kan han ligga runt som han vill.
    Det kanske hade varit det bästa.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-18 15:11:03 följande:
    Fast jag har inte frågat om det är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid. Inte heller om det är egoistiskt att vilja ha sin partners stöd. Det jag frågade var om det är av egoistiska skäl som man inte vill att ens partner ska ha sex med andra. Det brukar ju inte folk vilja oavsett om de är gravida eller inte. 
    Lever man i en seriös relation så håller man sig till varandra så nej inte egoistiskt.
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2026-02-19 10:47:03 följande:
    Ja,högst troligt så är det väl så. Han får väl utlopp för sina fantasier genom denna tråd.
    Och lite tidsfördriv.
Svar på tråden Sambo är gravid