Albinmalte skrev 2026-02-13 20:13:43 följande:
Jag ser bara min kollega som ett sexobjekt hon är inte min smak för övrigt. Hon är sjukt grisig som pressar mig. Hade jag vetat
så hade jag tagit någon annan. Sex är viktigt oavsett hur mycket jag älskar min sambo
Ja, vad ska man säga? Du är inte ett offer här, du är skurken. Du har gjort ett aktivt val att vara otrogen när din sambo bär ditt barn och har besvär av det. Nu beklagar du dig för att tjejen du valde är en knäppgök. Bara ditt eget fel!
Du får bara ta konsekvenserna, det finns inga råd till en man som beter sig som du gör. Du är egoistisk och impulsstyrd. Jag känner inga sympatier för dig.
Ni är inte gifta, men hade ni gift er i kyrkan så hade ni fått avlägga ett löfte att "älska varandra i nöd och lust". Ibland är det nöd och det måste man försöka att klara av det också.
Är det bara nöd ska man separera. Men några månader under en graviditet ska man klara av. Du kan väl för fan runka! Titta på porr! Men du måste inte knulla andra under den här korta tiden. Jag har också lidit av sexlöshet under min frus graviditeter, men inte fan knullade jag andra för det!
Väx upp!