• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Anonym (Svin)

Som man bäddar får ligga. Jag hoppas att din sambo får veta vilket svin du är och dumpar dig. 

• Albinmalte
    Anonym (Svin) skrev 2026-02-13 17:51:33 följande:

Som man bäddar får ligga. Jag hoppas att din sambo får veta vilket svin du är och dumpar dig. 

Varför är du så taskig för? Jag är älskar min sambo och vi ska bli en familj. Ingen får förstöra det
  • Anonym (TH)

Slår vad om att detta är ännu en trolltråd.

• Albinmalte
    Anonym (TH) skrev 2026-02-13 18:22:32 följande:

Är du dum eller?
  • Anonym (Svin)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 18:07:56 följande:
    Varför är du så taskig för? Jag är älskar min sambo och vi ska bli en familj. Ingen får förstöra det
    Är det jag som är taskig? Vad är du mot din gravida sambo?Det är väl taskigt av något?
  • Albinmalte
    Anonym (Svin) skrev 2026-02-13 19:28:08 följande:
    Är det jag som är taskig? Vad är du mot din gravida sambo?Det är väl taskigt av något?
    Jag är nog inte ensam att vara otrogen när tjejen är gravid. Det är inte lätt att visa hur mycket man älskar någon om inte tjejen har lust
  • Anonym (Man som har varit med förr)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 18:07:56 följande:
    Men fattar du inte att det är du själv som förstör det genom att ligga med nån annan? Du kan inte skylla ifrån dig. Skadan är redan gjord. Att sen din kollega tror att du kommer att vilja ha henne ännu mer genom att utpressa dig är visserligen sjukt knäppt, men du startade det.

Att du inte klarar av att vara utan sex några månader under graviditeten är inte särskilt gott betyg åt dig. Det kommer troligen att bli långt större problem i er relation när barnen ska tas om hand och AB Familjen ska skötas.

Kamma till dig och ta tag i ditt liv!
  • Anonym (M)
    Anonym (TH) skrev 2026-02-13 18:22:32 följande:

Brorsan till hon som ligger med sina väninnors killar kanske?
  • Albinmalte
    Anonym (Man som har varit med förr) skrev 2026-02-13 20:05:42 följande:
    Men fattar du inte att det är du själv som förstör det genom att ligga med nån annan? Du kan inte skylla ifrån dig. Skadan är redan gjord. Att sen din kollega tror att du kommer att vilja ha henne ännu mer genom att utpressa dig är visserligen sjukt knäppt, men du startade det.

Att du inte klarar av att vara utan sex några månader under graviditeten är inte särskilt gott betyg åt dig. Det kommer troligen att bli långt större problem i er relation när barnen ska tas om hand och AB Familjen ska skötas.

Kamma till dig och ta tag i ditt liv!
    Jag ser bara min kollega som ett sexobjekt hon är inte min smak för övrigt. Hon är sjukt grisig som pressar mig. Hade jag vetat så hade jag tagit någon annan. Sex är viktigt oavsett hur mycket jag älskar min sambo
  • Anonym (Man som har varit med förr)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 20:13:43 följande:
    Jag ser bara min kollega som ett sexobjekt hon är inte min smak för övrigt. Hon är sjukt grisig som pressar mig. Hade jag vetat så hade jag tagit någon annan. Sex är viktigt oavsett hur mycket jag älskar min sambo
    Ja, vad ska man säga? Du är inte ett offer här, du är skurken. Du har gjort ett aktivt val att vara otrogen när din sambo bär ditt barn och har besvär av det. Nu beklagar du dig för att tjejen du valde är en knäppgök. Bara ditt eget fel!

Du får bara ta konsekvenserna, det finns inga råd till en man som beter sig som du gör. Du är egoistisk och impulsstyrd. Jag känner inga sympatier för dig.

Ni är inte gifta, men hade ni gift er i kyrkan så hade ni fått avlägga ett löfte att "älska varandra i nöd och lust". Ibland är det nöd och det måste man försöka att klara av det också.

Är det bara nöd ska man separera. Men några månader under en graviditet ska man klara av. Du kan väl för fan runka! Titta på porr! Men du måste inte knulla andra under den här korta tiden. Jag har också lidit av sexlöshet under min frus graviditeter, men inte fan knullade jag andra för det!

Väx upp!
Svar på tråden Sambo är gravid