Inlägg från: Anonym (.m.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.m.)

Sambo är gravid

Din kollega kanske känner sig utnyttjad?

• Anonym (.m.)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-14 19:12:49 följande:

Din kollega kanske känner sig utnyttjad?

försök prata med henne
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-14 20:19:17 följande:
    Har jag redan gjort, sa att hon bara var några knull för mig
    Ja säger du så till henne då är det inget konstigt om hon känner sig utnyttjad. Så här kan du ju inte prata med henne om du vill att hon ska hjälpa dig. Du uttrycker dig vulgärt och oempatiskt, behandla henne som en människa istället
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 12:37:19 följande:
    Hon har vart tydlig med att hon inte vill hjälpa mig så lätt. Jag är bara ärlig mot henne, jag har sett henne som sexobjekt. 
    Ja, kanske på grund av ditt dåliga beteende mot henne. Det går att vara ärlig utan att bete sig otrevligt och utrycka sig stjaskigt. Behandla henne bättre. Men du verkar inte så intresserad av att ändra dig. Så varför frågar du i trådstarten om hjälp med vad du ska göra? Vill du inte göra något annorlunda så får du väl ta att hon avslöjar dig då.
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 13:25:00 följande:
    Varför ska jag behandla henne bättre en vad hon förtjänar? Hon ska inte lägga sig i andras förhållanden
    Varför? För att försöka få henne att hjälpa dig genom att inte avslöja dig, framgick inte det? Vad hon ska göra bestämmer inte du.
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 14:43:32 följande:
    Hon tjänar ingenting på att avslöja
    mig, visar ju att hon är ett riktigt kräk. 
    Och? Det hjälper ju inte dig när du är avslöjad.
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 14:59:29 följande:
    Fast hon har ingen anledning att straffa mig genom att avslöja mig. Omoget
    Fast det tycker hon kanske att hon har och det gör hon ju som hon vill oavsett vad du tycker om det eller henne. Så det tjänar ingenting till för dig att argumentera om att du tycker det är omoget eller dåligt. Det enda som möjligtvis kan hjälpa dig är att ändra dig i hur du beter dig och prata med henne.
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-16 18:02:50 följande:
    Det du gjorde var en svinaktignhandling så jo, du är precias det. Men jag kan kalla dognför skitstövel istället om det känns bättre. 
    Å.du har behov. Så lam ursäkt. En man som älskar och respekterar sin partner kan kontrollera sina behov. För en sådan partner vet vad en grqviditet gör med en kvinna och hennes kropp. Mannen vet att han ska ta hand om sin gravida partner,.stötta och hjälpa och inte vara en egoistisk skit.
    Om hans sambo inte är en "egoistisk skit" så kanske hon skulle ha förståelse för att TS har behov och träffar andra när hon inte kan/vill.
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-17 08:42:50 följande:
    Å ännu ett inlägg där man ska ta hänsyn till mannens lust att knulla. 
    Om man inte kan hålla sig några månader för att kvinnan man påstå sig älska är gravid så ska man inte leva inett förhållande. 
    Mannen ska kanske sluta tänka med snabeln mellan benen och amvända.hjärnan istället.
    Ja varför inte, om man inte är en "egoistisk skit" ? Kan du svara på det? Varför vill man annars att ens partner ska leva sexlöst många månader, om det inte är av egoistiska skäl?
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-17 11:14:30 följande:
    Nu tvivlar jag på att denna tråd är sann. Men jag vet ändå att det förekommer att män är otrogna mot sina gravida kvinnor.
    Så vi kan ju ändå diskutera det.
    Om en kvinna är gravid så är det svinaktigt och egoistiskt att sätta sina lustar före sin kvinnas och sitt ofödda barns hälsa.
    Vet du ens vad en graviditet kan innebära?
    Man kan drabbas av t ex hyperemesis gravidarium eller foglossning som gör att man knappt kan ta sig ur sängen.
    Att då sätta sina egna behov före är så lågt det bara går att sjunka. Och då förtjänar man att bli lämnad.
    Fast jag har inte påstått att TS inte är egoistisk. Det var inte min fråga.
Svar på tråden Sambo är gravid