Anonym (Daniel) skrev 2026-02-18 21:40:38 följande:
Då tycker du inte att knulla viktigt
Jo,men det är inte allt i ett förhållande. Det finns så mycket annat som är lika viktigt,eller t om viktigare.
Och att ha sex med en kille som bara tänker på sin egen njutning och bara juckar några gånger utan förspel är det mest värdelösa sexet som finns. Då kan jag lika gärna vara utan.
Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 16:26:39 följande:
Det finns saker som är lika viktigt men inte viktigare. Hon kan få förspel om hon suger av mig och det vill hon inte så då får hon inget heller.
Jodå. Och det kommer du också att inse när du blir äldre och har mognat.
Då förstår jag att hon inte vill ha sex med dig. Det hade inte jag heller velat. En kille som vill att tjejen ska göra något hon inte vill för att få förspel annars blir hon torrknullad. Du låter verkligen som ett kap.
Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 20:03:06 följande:
Ja, du får väl tycka det då. Kommer inte övertala dig. Som sagt hade förstått om hon inte vill slicka fitta. Men en kuk i munnen är ju vad kvinnor behöver
Men då ska det vara för att hon själv vill. Inte mot hennes vilja. Då är det ju övergrepp.
Eller så stämmer hans historia.... men jag tror att sambon tycker att han är så kass i sängen att hon av den anledningen inte vill ställa upp. Och hans "jag först" attityd beror ebdast på att hans lilka snabel är just det mindre än en prinskorv så att han inte kan tullfredstälka en kvinna.
Ja,förmodligen så är det väl så. Om det inte är ett troll.