• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • baaa

Kan du inte testa och fråga henne om hon vill ha sex? så slipper du väcka henne, och runka och ha handen innan för kalsongerna?

• Anonym (Daniel)
    baaa skrev 2026-02-15 17:11:44 följande:

Kan du inte testa och fråga henne om hon vill ha sex? så slipper du väcka henne, och runka och ha handen innan för kalsongerna?

Jag knullar henne innan hon somnar men ibland behöver jag ha ett knull under natten eller tidig morgon också och det vill hon inte
  • Anonym (suck)

Varför alla dessa troll-trådar? Vad har hänt med ett här trash-forumet? Eller har det alltid varit så trashigt?

• Anonym (A)
    Anonym (suck) skrev 2026-02-15 17:21:42 följande:

Varför alla dessa troll-trådar? Vad har hänt med ett här trash-forumet? Eller har det alltid varit så trashigt?

Nej, det har det inte varit, tråkig utveckling.
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (suck) skrev 2026-02-15 17:21:42 följande:

?
  • Anonym (12345)

Jaha, ännu en tråd

• Anonym (Daniel)
    Anonym (12345) skrev 2026-02-15 17:37:56 följande:

Jaha, ännu en tråd

Va?
  • Anonym (Iqfiskmås)

Om din partner sover så får du runka på toaletten. 
    Man väcker inte sin partner för att bli avrunkad. 
    Sen har man inte ljud när andra sover.

Hon är inte din madrass.

• Anonym (Kian)

Skitbra jobbat grabben, fortsätt så, så kommer du få runka hela dagarna för dig själv sen.

Win-win

Svar på tråden Hon är arg