Var hon otrogen?
Det är sak som jag inte kan sluta tänka på och som jag mår väldigt dåligt av...Min sambo var i början av hösten på en fotbollsresa i köpenhamn. Dom skulle kolla på fotboll i malmö men bo och spendera helgen i köpenhamn. Dom var fyra stycken som åkte iväg på fredag morgon. Vi är båda fotbollsintresserade men hejar på olika lag därför följde jag inte med. Av dom här fyra som åkte så är hon den enda tjejen, resten grabbar, en av dom hennes kusin och de andra två är kusinens kompisar. De har varit på flertalet hemmamatcher ihop så hon känner alla som hon åkte med.
Vi hade facetime och sms kontakt under hela resan, när hon kom hem på söndagen så kändes det direkt som att det var något konstigt med henne. Frågade henne om resan, om maten var bra, hotellet var bra, matchen såg jag på tv och vet att den gick bra då laget hon hejar på hade vunnit.
Jag kunde inte skaka av mig den konstiga känslan jag hade. Så jag frågade om det hade hänt något på resan, någon som blev för full eller om någon gjorde något dumt.
Fick svar som att:
-"nej, vi gick och la oss tidigt, typ vd tolv"
-"Vi drack inte så mycket" osv osv
Jag själv har varit med mina grabbar på fotbollsresor och vet att under sånna här resor så dricker man mycket och är uppe sent.
Efter mer prat så kom det fram att dom hade ju visst druckit mycket och var uppe framåt fem på morgon, och när hon ljugit om sånna saker så blev inte min konstiga känsla direkt bättre.
Jag frågade rakt utom hon gjort något hon inte borde, vilket hon förnekar. Men efter denna helg så har hennes beteende mönster också ändrats.
Vi har två små barn hemma så sängkammaren gungar inte som den gjorde när vi träffades men efter denna helg så var hon väldigt på och visade kärlek och ville ha sex osv, något som helt dött ut nu. Innan hon reste så pratade hon en del om dessa grabbar som hon åkte med. Inte ett ljud om dom nu, hon är mer hemlig med sin telefon, hon säger att hon vill börja träna väldigt ofta, det har hon aldrig pratat om tidigare.
Fattar om ni inte orkat läsa igenom hela texten men är det någon som har varit med om liknande?
Är det bara hjärnspöken i mitt huvud?
Var hon otrogen?