• Anonym (Ellipelli)

Otrogen

Hej. Jag har varit med min kille i några år. har träffat hans familj och han har träffat min. vi har köpt lägenhet ihop nyligen och precis flyttat in. 

fick nyss reda på att han har varit otrogen då jag fick bildbevis på sms, då han han har varit otrogen alla år jag varit med han och jag ser tydligt på bevisen att det är någon han känner sen tidigare. Går det här att lösa ? ska man ens stanna kvar efter det här för allt känns så jobbigt när man nyss flyttat ihop och jag vet inte vad jag ska tro när man får massa bildbevis skickat från ingenstans 

• Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (Patricia)

Kanske inte vad du vill höra men att stanna kommer motivera honom att fortsätta att vara otrogen. Du stannar ju liksom så han kommer ju undan med det och slipper konsekvenser.  

• Anonym (Betty)

Vem fick du bilder av?

Har du konfronterat honom?

Vad säger han?

• Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Betty) skrev 2026-02-23 20:50:47 följande:

Vem fick du bilder av?

Har du konfronterat honom?

Vad säger han?

tjejen som skickade bilderna till mig är hans gamla ex tydligen. såg tydligt att det va han som skrev, har inte haft någon aning om att dom hade haft kontakt det har tydligen träffats då och då och så fick ja veta att han träffade henne när jag och han hade bråkat. han åkte hem till henne innan julafton och 2 veckor sefter flyttade vi ihop ??. 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Patricia) skrev 2026-02-23 19:31:50 följande:

Kanske inte vad du vill höra men att stanna kommer motivera honom att fortsätta att vara otrogen. Du stannar ju liksom så han kommer ju undan med det och slipper konsekvenser.  

Ja du har helt rätt ?. Känner mig helt förstörd 
  • Anonym (Smack)

Uppenbarligen vill väl hans ex då ha honom kvar och försöker skrämma bort dig genom att skicka bevisen, men han vill bara sätta på henne/har dålig karaktär.

Ingen av dem verkar vara någon man vill umgås med. 

Lämna dessa vägglöss åt sitt öde säger jag.

• Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Smack) skrev 2026-02-24 07:58:02 följande:

Uppenbarligen vill väl hans ex då ha honom kvar och försöker skrämma bort dig genom att skicka bevisen, men han vill bara sätta på henne/har dålig karaktär.

Ingen av dem verkar vara någon man vill umgås med. 

Lämna dessa vägglöss åt sitt öde säger jag.

jo jo?. De värsta är att han hade ljugit för henne och sagt att han va singel så vet inte vad som är värst att ljuga så många år, nu sitter man här med köpt bostad ihop 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (C) skrev 2026-02-23 19:23:43 följande:

Lämna !!!

Jo? suger att man nyss köpt lägenhet ihop försöker bara förstå varför man gör så. så fort vi bråkade så hade han haft sex med henne dom senaste månaderna vet inte ens om de går att förlåta 
  • Core
    Anonym (Ellipelli) skrev 2026-02-24 12:39:00 följande:
    Jo? suger att man nyss köpt lägenhet ihop försöker bara förstå varför man gör så. så fort vi bråkade så hade han haft sex med henne dom senaste månaderna vet inte ens om de går att förlåta 
    Går, går det säkert. Men då sitter du där med ribban satt, klart han gör det igen när ni är på grön mark. Han kommer säkert böla och lova på heder och samvete att inte göra det igen, men faktum är att har man inte den spärren sedan tidigare kommer den knappast växa fram nu.

All otrohet är vidrig, men det här är ännu värre än något mähä som super sig full och vaknar med ångest efter en firmafest. Då är det någon som är svag i köttet och har låg impulskontroll, men det du pratar om är systematisk brist på sympatier 
  • Anonym (.)
    Core skrev 2026-02-24 16:39:08 följande:
    Går, går det säkert. Men då sitter du där med ribban satt, klart han gör det igen när ni är på grön mark. Han kommer säkert böla och lova på heder och samvete att inte göra det igen, men faktum är att har man inte den spärren sedan tidigare kommer den knappast växa fram nu.

All otrohet är vidrig, men det här är ännu värre än något mähä som super sig full och vaknar med ångest efter en firmafest. Då är det någon som är svag i köttet och har låg impulskontroll, men det du pratar om är systematisk brist på sympatier 
    TS har inga sympatier med sin sambo heller, vad det verkar, men det säger du ingenting om.
Svar på tråden Otrogen