Inlägg från: Anonym (Ellipelli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ellipelli)

Otrogen

Hej. Jag har varit med min kille i några år. har träffat hans familj och han har träffat min. vi har köpt lägenhet ihop nyligen och precis flyttat in. 

fick nyss reda på att han har varit otrogen då jag fick bildbevis på sms, då han han har varit otrogen alla år jag varit med han och jag ser tydligt på bevisen att det är någon han känner sen tidigare. Går det här att lösa ? ska man ens stanna kvar efter det här för allt känns så jobbigt när man nyss flyttat ihop och jag vet inte vad jag ska tro när man får massa bildbevis skickat från ingenstans 

• Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Betty) skrev 2026-02-23 20:50:47 följande:

Vem fick du bilder av?

Har du konfronterat honom?

Vad säger han?

tjejen som skickade bilderna till mig är hans gamla ex tydligen. såg tydligt att det va han som skrev, har inte haft någon aning om att dom hade haft kontakt det har tydligen träffats då och då och så fick ja veta att han träffade henne när jag och han hade bråkat. han åkte hem till henne innan julafton och 2 veckor sefter flyttade vi ihop ??. 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Patricia) skrev 2026-02-23 19:31:50 följande:

Kanske inte vad du vill höra men att stanna kommer motivera honom att fortsätta att vara otrogen. Du stannar ju liksom så han kommer ju undan med det och slipper konsekvenser.  

Ja du har helt rätt ?. Känner mig helt förstörd 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (Smack) skrev 2026-02-24 07:58:02 följande:

Uppenbarligen vill väl hans ex då ha honom kvar och försöker skrämma bort dig genom att skicka bevisen, men han vill bara sätta på henne/har dålig karaktär.

Ingen av dem verkar vara någon man vill umgås med. 

Lämna dessa vägglöss åt sitt öde säger jag.

jo jo?. De värsta är att han hade ljugit för henne och sagt att han va singel så vet inte vad som är värst att ljuga så många år, nu sitter man här med köpt bostad ihop 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (C) skrev 2026-02-23 19:23:43 följande:

Lämna !!!

Jo? suger att man nyss köpt lägenhet ihop försöker bara förstå varför man gör så. så fort vi bråkade så hade han haft sex med henne dom senaste månaderna vet inte ens om de går att förlåta 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (P) skrev 2026-02-24 17:16:08 följande:
    Betänk att det idag går att manipulera foton. Försök att undersöka fotona. När kan de t.ex. vara tagna? 

Så frågan är nu också om du har sett några tecken eller tendenser till otrohet under åren som har gått? Mycket textande eller konstig frånvaro som verkar omotiverad? 
    Att han avslutar samtal snabbt när du kommer in? 

Så ta ett djupt andetag och undersök och fundera igenom ordentligt, innan du tar upp det med honom!

Kolla in hur han uppför sig nu. Konstiga samtal eller textande? "Jobba över" ofta? 

En del otrogna erkänner när man ställer dem inför fakta, medan andra aldrig skulle medge att de har gjot något fel. Hur är din kille i andra frågor? Klarar han att medge om han har gjort fel?

Sedan finns det möjligheten att det är någon som har varit taskig mot er båda och fixat till falska "bevis". 

Men har han varit otrogen under alla år, så får du vara glad att det kom fram nu och inte när ni t.ex. hade fått barn.

Har han varit otrogen under de år som ni har varit tillsammans, så har ni ingen stabil grund att bygga på, sorgligt nog. 
    Ta hand om dig själv så gott det går!
    Ja jag vet vilka datum vi bråkade och på SMS hon hade inte sparat hans namn de stog hans nummer där uppe och han hade skickat naken bilder på sig själv och skrivit snuskiga SMS? hon skickade samtals historik med tider och alla datum stog så det är sant de hon skrev sorligt nog. Han jobbar där hon bor så de Har varit hur lätt som helst för han och träffa henne efter jobbet då han kan sluta olika tider ?.
  • Anonym (Ellipelli)
    Core skrev 2026-02-24 16:39:08 följande:
    Går, går det säkert. Men då sitter du där med ribban satt, klart han gör det igen när ni är på grön mark. Han kommer säkert böla och lova på heder och samvete att inte göra det igen, men faktum är att har man inte den spärren sedan tidigare kommer den knappast växa fram nu.

All otrohet är vidrig, men det här är ännu värre än något mähä som super sig full och vaknar med ångest efter en firmafest. Då är det någon som är svag i köttet och har låg impulskontroll, men det du pratar om är systematisk brist på sympatier 
    Ja det är helt rätt. Om man har gått bakom någons rygg i tre år som han har gjort bara för han och ja har bråkat han har haft sex me henne bare för jag och han har bråkat tycker det är så sjukt Tänk 2 dagar innan julafton träffade han henne och 2 veckor efter flyttade vi in i vår gemensamma lägenhet?.. sånt svek 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (P) skrev 2026-02-24 21:18:26 följande:

O.K. då verkar det hon skickat trovärdigt? Hon kanske blev jättearg när han hade sagt att han var singel,  men var i själva verket i färd med att köpa lägenhet och flytta ihop med dig.

Men det är lite konstigt att hon gick på det, för han kan ju inte ha tillbringat sådär henskt mycket tid med henne? Om ni två träffadea mycket på helgerna.

Sa hon skälet till att hon skickade det till dig? Hur som helst verkar det ju stänma. Och då faller mycket mer. Han är beredd på att ha någon på sidan om. Sådant kan upprepas många gånger i era liv, om ifall han är lagd åt det hållet. 

T.ex. om det blir trist när ni under någon period har dåligt med pengar, när eventuella barn vaknar ofta och skriker på nätterna, när det blir väldigt trassligt på jobbet och så vidare. I all oändlighet. 

Ta dig nu tid att fundera över vad som är väst att göra. Kan du få en lägenhet genom Bostadsförmedlingen o. s. v?

ja hans ex hade ingen aning om att han hade tjej för han har sagt till henne att han är singel, dom hade tydligen försökt fixa deras förhållande men dom träffades 1 gång varannan vecka säkert efter hans jobb? sen tydligen under oktober till december träffades dom många gånger och hade sex just dom gångerna jag och han bråka sen hade han blockat henne överallt efter jag och han flytta in. han hade sagt att han va singel så är tacksam att hon sa till mig, men samtidigt är det så svårt att inte bli manipulerad av han?.. hon hade sagt till han har du tjej då hade han sag ? ja nu har jag tjej ? som att det skulle låta normalt att skaffa tjej lgh köpa lägenhet ihop efter 1 vecka så hon fattade att han ljög för henne med
  • Anonym (Ellipelli)
    Albinmalte skrev 2026-02-24 22:23:23 följande:
    Han är ett stort äckel. Lämna honom
    han hade svarat hans ex ? ja tänkte med kuken bara? tre jävla år har han använt sitt ex som en leksak när det passar han bara för att jag och han har bråkat. sen när vi flyttade in u lägenhet så passar det han att leka trogen som att inget har hänt. Så sjukt 
  • Anonym (Ellipelli)
    Earlgrey skrev 2026-02-24 22:14:29 följande:

Lämna honom, du förtjänar inte att bli bedragen.....
    Ta hjälp av dina vänner...
    Så bra att det blev uppdagat nu ...innan ni han flytta in. 
    Behåll lugnet och ställ inte till någon scen. Han förtjänar inte att du blir arg eller visar dina känslor för honom. Han ska inte ha den makten över dig visa att du är stabil, även om du är ledsen och sårad. 
    Utan ta ut din ilska och sorg på annat sätt och lös det på bästa praktiska sätt. Prata med vänner och även kurator så att du kan bearbeta det som hänt och bli en starkare person i slutändan. 
    Lycka till!
    Ta hand om dig!

Du är värdefull! 

Ja tack för dom snälla orden jag är 26 han är 25 år ?. Borde väl fatta bättre men ibland ser man inte dom här sidorna det kom som en chock 
  • Anonym (Ellipelli)
    Anonym (P) skrev 2026-02-25 08:04:05 följande:
    Vilken typ. Då bedrog han henne med.
    Ja och han hade inget och säga till henne. han har gjort dubbel spel mot oss båda så sjukt att det finns folk som kan göra såhär i så lång tid. att träffa varans familjer nu för tiden betyder inget för män 
Svar på tråden Otrogen