Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Vad gör jag nu ?

Anonym (Glenn) skrev 2026-02-25 15:33:42 följande:
    Vad gör jag nu ?

Lång historia kortare 

Började dejta en tjej för drygt ett år sedan. Jag va tydlig medvatt jag inte vill ha någon relation. Jag vill känna dendär självklarheten isf, vilket jag aldrig har könt och inte heller tror jag kommer kunna känna. Så där har jag varit tydlig. Hon har inte haft några problem med det. Vi har bjudit hem varandra på mat och umgåtts på helgerna. Vi hörs varje dag. Har verkligen könt att det Vi har är någonting bra men har inte könt att jag vill mer. Jag har varit tydlig flera gånger, senast för bara nån månad sedan och hon säger att hon är fine med det.

Sen har jag min tinderprofil aktiv, vilket hon fick se för ett par veckor sedan och hon blev besviken. Varför blir hon upprörd över det när vi inte är ihop? Hon vill tydligen inte ses mer ?? 

Jag hänger inte med? Jag har träffat henne varje helg i ett år så jag har inte ens kunnat träffa någon på tinder...

Kan någon hjälpa mig förstå 

Du ska inte göra något. Hon ha tydligen, trots det du sagt. trott att ert förhållande var mer seriöst. Nu har hon upptäckt att det inte är så och vill inte träffa dig. 

Så fortsätt du med din Tinderprofil. 

• Anonym (M)
    Anonym (Glenn) skrev 2026-02-25 18:16:17 följande:
    Jag tycker det är jättetråkigt att hon inte verkar vilja ses mer. Hon har som du skriver haft mer tålamod med mig än vad som är rimligt (om hon har en förhoppning om oss i framtiden, men jag verkligen sagt att det aldrig kommer hända).

Om jag hade sett på tinder hade jag absolut blivit lite ledsen men jag hade inte valt att lyfta det med henne. En tinderprofil betyder inte att man aktivit letar efter någon. Jag gör inte det iaf.
    Nej men det visar att du är öppen för att träffa någon annan. Annars hade du ju inte haft den. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Glenn) skrev 2026-02-26 09:16:09 följande:
    Fast jag letar inge efter någon att bli kär i 
    Då borde du hålla dig till enstaka ligg eller en kk. 
Svar på tråden Vad gör jag nu ?