Jag for iväg på planerat läkarbesök igår. För att jag känner mig utbränd. Jag berättade om hur jag mådde, att jag sover dåligt(max 4 tim per natt och oroligt), inte kan koncentrera mig, att jag glömmer koder o lösenord på jobbet, att jag glömmer allt som jag brukade komma ihåg förut, att hushållssysslor inte klaras av pga energilöshet. Berättade även att jag har kraftig yrsel 2-4 ggr i veckan o att jag ständigt tappar saker o har blivit lättbetong. Att bära en tvättkorg känns som att bära på en tung sten o att diskmaskinen tar över 1 timme att bara plocka ur. Att jag har dålig aptit, jag känner mig hungrig men kan knappt äta, några tuggor sen inget mer. Berättade även om negativa tankar, inte suicide, men tankar om att jag känner mig oduglig som inte orkar något. Jag förklarade att stressen på jobbet gör att min hjärna lägger av o blir som gröt o när det händer blir jag förhandlingsförlamad Kändes inte som att hon lyssnade. Hon skrev ut atarax o bad mig sova mer. Ataraxen ska jag endast sova på. Tog 1 igårkväll, låg ändå vaken i flera timmar o sov mindre än 4 timmar inatt. Hur ska jag göra