• Anonym (vardag)

Vad ser du fram emot?

Vad ser du fram emot i ditt liv just nu?

Själv ser jag inte fram emot något stort direkt. Däremot ser jag fram emot små vardagssaker. 
    Imorgon ska vi åka och handla mat, ska köpa mjöl till bakning. Det blir kul!

• Svar på tråden Vad ser du fram emot?
  • Anonym (Erika)

Har mycket att se fram emot. Yngsta sonen fyller 18 i juni  och det ska firas med äldre syskon och deras respektive.   Studenten nästa sommar så det ska också börjas fundera på och planera. 

Nära i tid längtar jag efter sommarens utflykter med sol och bad och många vistelser i skog och mark både tillsammans med familj och med vänner. 

• Anonym (X)

Kul tillställning i helgen med vänner
    Påskmiddag med familjen
    Minisemester utomlands med min sambo i april

• Anonym

Middag på stan på fredag för att fira särbons födelsedag, samt en resa till solen om ca en månad.
    Sen rullar det på och rätt som det är så är det sommar och semester. Vi bor i en turistort och somrarna blommar verkligen upp vår stad. Det gillar vi!

• Eurydike 87

Jag ser fram emot att träffa en fin vän på fredag, att gå på en massa utställningar i påsk mellan all mat/godis jag tänker sätta i mig och att fira min födelsedag 🌷🐥🥳

• UngGubbeinorr

Sluta jobba om ett år med en pension på över 40k i månaden, samtidigt som min totala boendekostnad i sjönära villa är under 4000 i månaden.

• Anonym (123)

Fredag. Det är mycket på jobbet och jag behöver vila.

• Anonym (Karl-Alfred)

Att min fru går i pension nu. Ikväll ska vi fira det med lite vin och räkor. Och jag har köpt en present till henne.

Allt blir inte enkelt när båda nu blir lediga. Men vi löser det. Spännande när livet tar en ny sväng.

• Anonym (Hmmmm.....)

Kul att läsa positiva tankar när jag själv inte ens kan minnas när jag hade nåt att se fram emot. Många år sen.

Nu ser jag inte fram emot mer än att komma över sorgen av en avslutad långvarig relation. 

Men grattis till er, komma läsa här och glädjas åt alla som har det bra {#emotions_dlg.flower}

• UngGubbeinorr
    Anonym (Karl-Alfred) skrev 2026-03-25 14:25:33 följande:

Att min fru går i pension nu. Ikväll ska vi fira det med lite vin och räkor. Och jag har köpt en present till henne.

Allt blir inte enkelt när båda nu blir lediga. Men vi löser det. Spännande när livet tar en ny sväng.

Grattis till friheten! 

Jag får ibland frågor från typ jämnåriga då jag slutar jobba sådär 5-7 år före alla andra; vad ska du göra då? Inte gå till jobbet, jag blir fri. Det är mitt korta svar.
  • Anonym (Det lilla)

Ser fram emot att det kanske dyker upp små solar i dikesrenarna snart. Jag ser fram emot ljusa kvällar att sitta och pyssla i. Jag ser fram emot nya ägg och fetare mjölk. Jag ser fram emot grönsaksland ens upptining och färre kjolar.

Svar på tråden Vad ser du fram emot?