Vad ser du fram emot?
Vad ser du fram emot i ditt liv just nu?
Själv ser jag inte fram emot något stort direkt. Däremot ser jag fram emot små vardagssaker.
Imorgon ska vi åka och handla mat, ska köpa mjöl till bakning. Det blir kul!
Själv ser jag inte fram emot något stort direkt. Däremot ser jag fram emot små vardagssaker.
Sluta jobba om ett år med en pension på över 40k i månaden, samtidigt som min totala boendekostnad i sjönära villa är under 4000 i månaden.
Kul att läsa positiva tankar när jag själv inte ens kan minnas när jag hade nåt att se fram emot. Många år sen.
Nu ser jag inte fram emot mer än att komma över sorgen av en avslutad långvarig relation.
Men grattis till er, komma läsa här och glädjas åt alla som har det bra 
Ser fram emot att det kanske dyker upp små solar i dikesrenarna snart. Jag ser fram emot ljusa kvällar att sitta och pyssla i. Jag ser fram emot nya ägg och fetare mjölk. Jag ser fram emot grönsaksland ens upptining och färre kjolar.
Jag ser fram mot att resa till Istanbul om drygt två veckor. Ska bli spännande!
Kul att läsa positiva tankar när jag själv inte ens kan minnas när jag hade nåt att se fram emot. Många år sen.
Nu ser jag inte fram emot mer än att komma över sorgen av en avslutad långvarig relation.
Men grattis till er, komma läsa här och glädjas åt alla som har det bra 
Haha, läste rubriken till TS innan jag in, och tänkte exakt det du sen tycker är kul.
Tycker det är roligt att handla mat och sen göra god mat och är duktig på det också.
Så ger mig stor lycka i livet och mina närmaste.
Annan sak jag ser fram emot är mina odlingar jag ska starta typ idag eller närmaste dagarna, tomatillo, tomater, chili, solrosor, persilja och dill.
Solrosorna är riktigt fina, inte gula, utan en rätt röd och en ljusljusgul,
Nästa varv jag cirklar förbi fyndhyllan på CityGross.
Jag ääääälskar rabattgrejer. Forfarande nöjd över 4 kilo Odense mandelmassa till 70% off, i höstas. Det blev en massa goda kakor.
Att jag har en enda bra vän.
Visst, det är en flaska starksprit ,men ändå, bättre det än helt ensam.
Att jag har en enda bra vän.
Visst, det är en flaska starksprit ,men ändå, bättre det än helt ensam.
Så roligt att läsa alla svar!
En annan sak jag ser fram emot är att jag varje dag tittar efter om det kommit nya vårblommor där jag promenerar