Psykisk Ohälsa
Del 1)
En natt i juni 2021 inkom det ett mobilsamtal. Det var en kvinna som berättade att hon var på prersonalfest, hon berättade att hennes chef på jobbet hade försökt komma innanför hennes trosor hela kvällen och han var gift "det äcklet". Den okända kvinnan berättade därefter att de haft karaoke tävling, alla tyckte att hon var bäst av alla (antagligen för att hon såg bäst ut) Jag svarade med att jag skulle upp tidigt och undrade om hon kanske kunde höra av sig dagen efter, på eftermiddagen, kanske? hon svarade att det skulle hon göra och samtalet avslutades (Jag hade inte en aning om vem kvinnan var som ringde mig mitt i natten, och var säker på att hon ringt fel, dessvärre hade jag helt fel...)
På eftermiddagen dagen efter, under min bilfärd till Falun, för att hälsa på min son, inkom det ett videosamtal, det visade sig vara samma kvinna som ringde mig under natten. Jag svängde in på en parkeringsficka och svarade...
Jag kände inte igen kvinnan, inte heller hade jag hört talas om orten hon sa sig bo på i norra delen av vårat land, Jag väntade på att få säga att hon måste ha ringt fel, men fick dessvärre ingen syl i vädret. Jag såg hennes e-mail adress under Google video-samtalet och sökte på henne under Facebook och fick en träff... Jag kollade hennes info och förstår först nu vem hon är, en syster till en bekant jag sportade med tillsammans en gång i min ungdom.
Plötsligt sänker hon mobilen och visar mig sina bröst, hon börjar smeka dem intensivt, jag frågar varför hon gör så? och då avslutar hon abrubt samtalet.