Vad är otrohet?
Jag vet att min man har känslor för en kvinnlig kollega. Han är mentalt otrogen. Han är 56 och hon är 36, tre år äldre än vår dotter.
Förra året flyttade jag ut och bodde själv några månader delvis pga det. Han blånekar, men det fanns vissa bevis. Däremot oklart om de var intima. Som sagt , han blånekar. Det var lite andra saker som spelade in också, bla fick han för vana att säga saker till mej som inte var så charmiga.
Vi pratade och jag bestämde mej för att prova igen. Gick bra ett tag, men nu har hans känslor för kollegan tydligen blossat upp igen. Häromdagen sa han att han skulle ut med jobbet på AW , men det visade sig sedan att det bara var han och kollegan som var ute. Gick och käkade och sedan gick de ut och tog en drink. Han bjöd.
Han hävdar att fler personer var med, men jag vet från säkra källor att det bara var de två.
Det känns som om han är otrogen. Hur tänker ni? Är man otrogen om man är ute med en person man har känslor för bakom ryggen på sin partner? Han sa ju att han skulle ut med jobbet, så det var ju ingen lögn..