• loves

Blir Aldrig brun i ansiktet!!!!!!!

På sommaren blir jag ofta ganska brun på kroppen, men blir inte alls brun i aniktet!! De är ju rätt tråkigt så klart, och jag vägrar använda brun utan sol!

Är de ngn som vet hur man kan göra för att bli lite mer brun i ansiktet? Ska man lägga på ngn olja, så att solen tar mer?? eller...ja...

förslag?

• Svar på tråden Blir Aldrig brun i ansiktet!!!!!!!
  • loves

Men du vet , det finns en sån där kokosnötsolja som man kan ha på kroppen om man vill bli lite extra brun! Tänkte att man kanske kan prova att ha de i ansiktet? hahaha....

Eller de kanske blir jätte äckligt att ligga på stranden helt inoljad i ansiktet och lukta kokos....

• loves

modegurun:

ok...men om huden är så känslig där så borde man väl bli mer brun där??
    Eller....

Är inte solkskyddsfaktor till för dem som har problem med att bränna sej i solen? Jag har aldrig bränt mig i solen, och har därför aldrig haft på mej solskydd!

Vad kan man göra då för att bli mer brun i ansiktet? För oss som inte har problem i solen

• loves

ok....men som jag skrev innan så vägrar jag att använda brun utan sol..har gjort de tidigare, men nej nej ...inte igen!!

Men jag förstår inte vitsen av att använd solskyddsfaktor om man inte har några som helst problem i solen? eller är jag trög nu?

• loves

okej....hm....jag tror inte att jag pallar och ligga o smörja hela kroppen förutom ansiktet hela sommaren!!! haha...men tack ändå.

Jag får väl käka lite karotener oh kanske börja äta såna där piller som morsan har sålt, som ska bygga upp huden och förbereda för sol...

Tack ändå tjejer

Svar på tråden Blir Aldrig brun i ansiktet!!!!!!!