• Anonym

Hur många här äger en eller flera sexleksaker??

Jag har precis beställt min första dildo!Den kom till posten idag!! Är 24 år gammal och detta är första gången som jag köper en sexleksak!!
    Så jag är lite nyfiken på hur många andra här som har sexleksaker,och hur ofta ni använder dem.Och använder ni dem tillsammans med er respektive...

• Svar på tråden Hur många här äger en eller flera sexleksaker??
  • Anonym

En g-stim stav m klitoris durr..hade en rabbit förut men den gick sönder..
    Använder den ibland tillsammans med killen(oftare än jag använder den själv) Kul! Ha så trevligt!

• Anonym

Äger en dildo, men har inte kunnat använda den för den känns stor och lite läskig. Hade tänkt ha den med min sambo, men den har bara blivit liggande.
    Äkta vara är bäst tycker jag!

• Girlfriend in a coma

Jag har lite saker bla en vibrator, vill inte leva utan den, men använder den mestadels för avslappnande orgasmer själv, men det händer att den kommer fram även tillsammans med pojkvännen :)

• Tin o Trolls mamma

Jag har en mjuk dildo, en liten vibrator och en vibratorstav. Nu har jag inte behov av dem så ofta, men ibland när maken inte är hemma så..

(Nu vet du det pappa! Nackdelen med Internet, föräldrar vet mer om en än man tänkt sig.. )

Ekorren.

• Cyndee

Jag skulle inte överlevt om det inte vore för min "godislåda". Levde som singel i många år nämligen.
    Men nu är det mer sällan, för jag är så nöjd med sambons "godis".
    *flinar*
    Tips, fingervibrator. Väldans effektiv och framförallt tyst (en del låter som en hel motorbåt ju)

• lång väntan

Är en lycklig innehavare av en sk kanin och en dildo och lite oljor...användes senast igår *ler*.....

• sambima

Jag har världen sötaste rosa stav, den är lite böjd i änden, tror att den kallas G-stav eller nåt sånt. Endast 10cm lång!

Läppstiftet kallar vi tjejkompisar den! (Vi var flera osm köpte och alla ger den dildon ett gott omdöme!)

• annapanna77

Har inget nu men har ägt en dildo som jag av nån DUM anledning slängde. Har funderat på att skaffa en ny..mest för att ha tillsammans md sambon..men tappade lusten lite när han berättade att han köpt en till sitt ex...Dumt jag vet...men det var mer än jag ville veta.

Svar på tråden Hur många här äger en eller flera sexleksaker??