• Anonym

Hur många här äger en eller flera sexleksaker??

Jag har precis beställt min första dildo!Den kom till posten idag!! Är 24 år gammal och detta är första gången som jag köper en sexleksak!!
    Så jag är lite nyfiken på hur många andra här som har sexleksaker,och hur ofta ni använder dem.Och använder ni dem tillsammans med er respektive...

• Svar på tråden Hur många här äger en eller flera sexleksaker??
  • Sunelina

Har en hel väska:)
    Då jag jobbar som säljare av sexleksaker på homepartys.
    Så är det någon i stockholms området som är intresserade av att ha ett party och bjuda hem sina vänner. så hör gärna av er till mig.

• sambima

He, he Bara Jag! Då verkar du ha kommit till rätt ställe. DSynd att du inte arb i Örebro - då hade du tjänat penagr på oss tjejer... he, he... Prova med att annonsera på universitet - det gör en här i Ö-o och det går toppen bra för henne.
    Vi studenter är inte så rika, men vi är flera och nyfikna - särskilt de nya studenterna som är runt 18-20 år gamla... de vill ju prova allt...

• Snoffsan

Har flera roliga leksaker, men kaninen är favoriten! Har köpt alla leksakerna tillsammans med min man. Vi gick en gång på erotikmässan i sthlm på skoj och där fanns det mycket kul! Vi är inga sexgalningar eller så, men lite krydda kan alltid vara kul!

• Anonym

Har också en del sexleksaker,bla dildo och oljor.Använder det ihop med min man och det kan vara riktigt upphetsande.Lycka till med nya inköpen!

• Pandy

jag har handbojor..;) och lite olja med jordgubbs smak hemma i lådan... hi, hi....

• Tin o Trolls mamma

Ja, handbojorna ja.. Men de är ju inga leksaker, det är ju på fullaste allvar!

Ekorren.

• ljungfruljung

Jag har en hel väska :) Fast det beror på att jag varit säljare för homeparties av sexleksaler! Nu har jag slutat men sakerna är mina ialla fall:)

• FreakyBumzan

jag har två stycken mjuka dildos..... använder dom mest med min kille men det händer att domåker fram annars oxå=)

• Anonym

Vi har nyligen köpt en dildo och det r underbart att använda tillsammans med sambon!!
    Sedan tidigare har vi även någon annan grej som han sätter runt snoppen så vibrerar den klitoris samtidigt som man har sex! Köpt i Glasgow och helt underbar!
    Vill gärna prova lite andra saker.
    Någon som har bra förslag för par??

• Manda

oj oj..
    Har nyss fått upp ögonen för det. Så här handlas det hej villt!!

en dildo, klitoris vibrator, 2st penis ringar "olika", analplugg och oljor..
    Nästa vi ska köpa är handbojorna

Svar på tråden Hur många här äger en eller flera sexleksaker??