Inlägg från: isisisis |Visa alla inlägg
  • isisisis

Hur många har sett ett ufo?..

Jag har sett ett ufo.Tillsammans med en tjej som jag jobbade ihop med Kristina.
    Det var 1986 i april.Ovanför träsket i Blackeberg i Stockholm.Vi såg det Länge! I flera minuter! Det känns skönt att man inte var ensam! Men jag vet inte var hon finns nu....Vi jobbade på kyrkogården som säsongsarbetare!

• isisisis

Som ett klassiskt tefat kan man säga! Vitt och totalt ljudlöst! Stannade flera minuter sen for det iväg på ett sätt som andra saker inte rör sig i luften!
    Jag brukar inte berätta detta för alla jag känner direkt! *S*

• isisisis

Jag har inte spekulerat i vad det var jag såg,har heller inte blivit ufofantast eller så!
    Men jag vet vad jag såg! Och det kan ingenting ändra på! Jag är inte galen!
    Dessutom var det skönt att inte vara ensam!
    Spöken...eller det fenomenet upplevde jag en hel del med början när jag var 10 första gången,nu är det säkert 6 år sen.Så det är jag övertygad om,dvs jag är övertygad om att något finns som jag inte vet vad det är! Och som ingen annan heller verkar ha en förklaring på!

• isisisis

Jag har också sett stjärnor krocka! En stjärna närmar sig en annan,och sen när de är nära rör de sig som om de var 2 magneter som inte passar ihop,dvs att de stöter ifrån varann....har ingen aning om vad det är.Om man tittar länge en stjärnklar natt kan man upptäcka sånt! Det kanske finns nån naturlig förklaring.Men i mina ögon verkar det märkligt! Har även sett likadana snabba stjärnor som du,inside harmony!
    De rör sig inte som de ska sas....och man tittar ju extra länge när man ser nåt sånt! Så att det inte är nåt plan eller nåt som rör sig i jämn hastighet! Eller nåt torn eller nåt som bara syns ibland för det kommer moln eller nåt emellan.....märkligt är det!

Svar på tråden Hur många har sett ett ufo?..