Inlägg från: MalinI |Visa alla inlägg
  • MalinI

Bemanningsföretag

Jag tror jag har en månads uppsägningstid... Har jobbat sen 1998 på bemaningsföretag. 2 olika
    De anställer inte folk på det avtal jag har längre, så jag ska inte säga hur det är med lön och andra avtal för mig. Det blir ju bara fel för dig.

Jag har trivts jätte bra. Men nu har jag ledsnat. Orkar inte med pressen att alltid lära mig nya saker, alltid vara så trött. Det är ju som att börja på ett nytt jobb varje dag. Har haft mkt korta uppdrag. 1 dag här. 1 vecka där. Vissa kunder är hemska att vara uthyrda till, vissa bättre. Många tar för givet att jag kan allt bara för att jag kommer in som konsult.

• MalinI

Jag är anställd på 100 % men har gått ner i tid sen jag har fått barn. Jag har månadslön. Så jag får ju samma lön alla månader. Så nu har jag ca 90 % av min månadslön. Men de avtalen finns inte att få längre vad jag har förstått. I februari 07 måste jag gå över till den anställnigsformen som qlurig beskriver. Jag jobbar dock på ett annat företag. Tror det är ung samma hos alla.

Svar på tråden Bemanningsföretag