Inlägg från: Braxton |Visa alla inlägg
  • Braxton

Tilles tråd

Tänker på dig Lilla Tille. Lilla kämpen.. Du är så tapper.
    Du har fått mig att värdesätta allt jag har, på ett annat sätt.
    Känner inte dig irl, men jag kommer aldrig att glömma dig. Någonsin.

Eve med sonen J.

• Braxton

Godmorgon Tille med familj....
    Inte ett moln på himlen här.Hoppas ni har en lika fin dag.

• Braxton

Ger lilla Tille en gonatt-kram.. försiktigt, försiktigt..

Och kram till Tilles familj också. Ni är så tappra allihop.

Gonatt! Tänker på er alla.

• Braxton

Tittar in och säger hej till Tilleman och grattis till tanden !

Lilleman.. vad jag tänker på dig. Jämt.

• Braxton

Lilla Tilleman....

Nu slipper du ha ont. Du får vara hos änglarna och göra allt sånt som du inte göra här på jorden. Jag tror visst att du får smaka på glass där uppe, att det finns en cykel du får lära dig att cykla på, att du blir kär i en ängaflicka...
    Det är så ledsamt, men samtidigt skönt för dig att du har fått oman in. Men det går itne att fatta rikgtit, fast man har vetat om det.. att du skulle hem till änglarna snart.

Sov Gott, Lille Tilleman. Tack för allt.

Vila I Frid.

• Braxton

Till Tille.

Vill bara vinka till dig Lille Tilleman.. Hoppas du har det bra där uppe bland stjärnorna. Det vet jag att du har.
    Ville bara säga att jag tänker på dig och din familj. Har inte gått en enda dag utan att ajg tänkt på dig. Din familj, som msåte sakna dig nåt så oerhört. Samtidigt som dom är lättade över att du inte behöver lida mer.

Det var ngn förut som skrev att "jag tänker inte säga sov så gott, Tilleman, utan lek. Lek så mycket som du orkar och kan."

Tårarna rinner... Jag säger det jag med.. Din sjukdom hindrade dig från att växa upp och upppleva saker. Men jag vet att du har det bra nu, du kan leka sååå mycket där uppe, utan att behöva ha ont. Det finns säkert en cykel där uppe som du kan lära dig att cykla på. Sen när du är tillräckligt stor
    Tänk.. om du skulle cykla omkull.. det gör dig inte ont, du landar på mjuka moln. Glass som du kan smaka på.. som inte är för kall. Utan helt perfekt, och god.
    Och lekkompisar, alla ni små kämpar.. Hälsa till dom alla, Tille.

Lek av dig, du lilla kämpen.. Ta för dig.

Jag saknar dig.. lilla Tilleman. Men jag vet att du har det bra nu.

*Kram till din familj*

• Braxton

Hej på dig lille Tilleman..

Tänk att det är nästan 2 veckor sen du fick somna in. Tiden går fort. Tänker på dig varje dag. Tittar upp mot himlen och hejar på dig

Har lyssnat på låten om dig. Tårarna rann..

Lille Tilleman
    Du är min hjälte. För alltid.

Jag kommer aldrig att glömma dig.

Puss på dig

• Braxton

Önskar er en Trevlig midsommar

Dig med Tille. Ha en kanon-dag där uppe i det blå. *kramis*

Svar på tråden Tilles tråd