• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • inka

får jag fråga varför dom plockade bort den andra?

• pluttan

Jag har inte skrivit något förrut, men följt med och läst och jag skicker här tonvis med styrkekramar till Tille och din familj!!!!!

• Eliin

Hoppas att Liam får en bra födelsedag och hoppas att Tille och ni andra i familjen mår bra under omständigheterna. i kväll kl. 21 tänder vår familj ett ljus för dig Tille och för er Therese... Tänker så på er hela tiden!!!

Skickar en massa styrkekramar!

• Jefa

Tänker verkligen på lille Tille, dig och övrig familj och släkt.
    Kunde inte hålla mig från gråt när jag läste om er i aftonbladet.

• Ancha

Lägger till under mina favvosar direkt
    *tänker på er*

• Destroijer

Kram Igen Till er alla och fjäderlätta smekningar på tilles kind

• Eliin

Inka: tydligen är inte insamling tillåtet på forumet....

• Me76

Då e jag bland dom första o skriva här.. Har följt den förra tråden i d tysta, har inte riktigt vetat vad jag skrivit. Men jag tycker att du o din familj är superstarka..
    Kramar i massor o grattis till Liam..

• kidA

ja grattis liam på födelsedagen!

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • Sus69

Tack Therese att du orkade starta en ny tråd!

Kramar i massor Sussi

Svar på tråden Tilles tråd