Inlägg från: juljak |Visa alla inlägg
  • juljak

Tilles tråd

Hejsan.

Hoppas att dagen varit bra med lite motion o lite städning, ung som här, tog en prom till affären med vår 13 mån lilla vilde, satt o mös i vagnen, det blåste... Men vi har ju allt härliga framför oss ännu... Visst är det lite konstigt, har i dagarna kunnat skaffa medl skap på FL, följt er hela vägen o velat skriva massor men sedan när jag nu kan så fastnar liksom orden kvar på tang bordet...Tankarna finns ialla fall hos er varje dag, tittar in flera ggr/dag... Hoppas så att ni snart kan få ett syskon till Tille att vaka över, ni hade ju fått lite tillskott i kassan läste jag.. såg aldrig nåt om någon insamling men har bokat pins o bok så det är ju ialla fall ett litet bidrag från oss..Skönt att Liam kommer idag, man saknar de så när de är borta, Dea kommer nog bli glad för er överaskning... de är så söta alla barnen på bilderna, hoppas att de o tar sig igenon denna sorg på samma goda sätt som ni gör, en dag i taget, försöker att tänka så varje dag o att inte ta allt för givet, det är så lätt att glömma bort det o bara stressa framåt hela tiden. Nu ska jag börja med lite kvällsmat. Ha en mysig kväll ni goa mysiga människor. KRAMIS S.

• juljak

Hej på er, ni verkar ha en underbar sem. Njut nu på ordentligt de sista dagarna innan ni kommer hem igen, antar att det blir stora Liam o Dea -kramar när ni kommer...
    Lille Tille är ju med er hela tiden med "vindpussar" till er.
    Stora Kramar till underbara er.

• juljak

Hej antianti.
    Kristoffers länk heter kepa71.

• juljak

Skickar styrkeKramar till er tills i morgon. Det kommer sitta många Tillevänner framför tvn i morgon kväll o fälla tårar...
    Ni är helt otroliga o underbara människor som delar med er av hela danna resa till alla oss här ute, jag tror att många har fått ett nytt sätt att se på livet o vad lycka är...
    Tänker på er varje dag o ser upp till Tille-mannen varje dag o sänder en slängpuss...
    KRAM KRAM O JÄTTAKRAM S.

• juljak

Tittar in en sväng..Tuff dag T, en del dagar är bara sånna, särskilt när tråkiga besked hopar sig liksom...du gjorde rätt i att dra ut en runda i spåret, brukar kännas skönt att bli trött o att kämpa - blir av med en del aggressioner som känns tunga...
    Liam är en hejare på att springa tror jag...
    Tänker på er varje dag o ger dig styrka att orka kämpa vidare för det "lilla knytt" som ska komma till er en dag.
    Kramis på er fyra.
    Slängpuss till Tille med de små underbara blå..
    KRAMIS S.

• juljak

Äggmackor o lite mys i soffan har du verkligen gjort dig förtjänt av i kväll så som du motionerat i dag.
    KRAMIS

• juljak

Hej på er.

Sänder en kram till er alla på samma gång - nu när ni är samlade.
    Solen skiner så hääärligt idag. ´Ha en mysig helg tillsammans.
    KRAMIS S

• juljak

Kramar om o hoppas att det gått bra på jobbet idag.

• juljak

Hej på er T , N, Liam o Dea.
    Nu är det längesen jag skrev nåt, inne varje dag men...
    Förstår att er semester närmar sig... när åker ni? har missat det... önskar er i alla fall en härlig tripp med bra väder o naturligtvis mycket skoj, kör försiktigt T, det var väl du som satt vid ratten o körde lugnt..???!
    Här har varit blandat väder idag o i morgon har de lovat oväder ordentligt, då ska jag hålla mig inne, gillar inte åska o blixtar.
    Tänker på er varje dag.
    KRAMIS S

Tille lille, slängpuss till dig o var rädd om dig om åskan mullrar i morgon, lek på nåt fint moln ovanför ovädret, där skiner solen ikapp med dig... PUSS S

• juljak

Önskar er en härlig semester nu o kör försiktigt.
    KRAMIS S

Svar på tråden Tilles tråd