Tilles tråd
Hejsan.
Hoppas att dagen varit bra med lite motion o lite städning, ung som här, tog en prom till affären med vår 13 mån lilla vilde, satt o mös i vagnen, det blåste... Men vi har ju allt härliga framför oss ännu... Visst är det lite konstigt, har i dagarna kunnat skaffa medl skap på FL, följt er hela vägen o velat skriva massor men sedan när jag nu kan så fastnar liksom orden kvar på tang bordet...Tankarna finns ialla fall hos er varje dag, tittar in flera ggr/dag... Hoppas så att ni snart kan få ett syskon till Tille att vaka över, ni hade ju fått lite tillskott i kassan läste jag.. såg aldrig nåt om någon insamling men har bokat pins o bok så det är ju ialla fall ett litet bidrag från oss..Skönt att Liam kommer idag, man saknar de så när de är borta, Dea kommer nog bli glad för er överaskning... de är så söta alla barnen på bilderna, hoppas att de o tar sig igenon denna sorg på samma goda sätt som ni gör, en dag i taget, försöker att tänka så varje dag o att inte ta allt för givet, det är så lätt att glömma bort det o bara stressa framåt hela tiden. Nu ska jag börja med lite kvällsmat. Ha en mysig kväll ni goa mysiga människor. KRAMIS S.