• Morty

Tilles tråd

Tille verkar vara en helt underbar kille liksom restan av sin familj - mamma, pappa, storebror och storasyster. Man blir så peppad av er styrka.

Jag bara måste in här ett par gånger om dagen för att följa allt som händer. Läsa alla fina dikter och ord. Gråter gör man varenda gång. Ni har fått en att bli så berörd och söta Tille lille - ja, man smälter när man ser hur söt han är...

Massa kramar till er hela familjen

• Morty

Skickar massa kramar till mamma,pappa och syskonen och gosiga snusningar till Tille-lille.

Saknar ord. Finns bara en enda stor klump i halsen och tårarna rinner. Ni är otroligt starka och jag är mycket tacksam och glad för att ni delar med er av er vardag till oss.

Kramisar

• Morty

Tille lille, du har trollbundit mig, precis som din mamma, pappa, Liam och Dea. Går inte långa stunder utan att jag måste kolla hur det är med er. Tänker på er hela tiden, precis som många andra.

Massa påsk kramar och fjäderlätta snusningar till er allihopa.

• Morty

Lilla Tille-lille, äntligen har du gått vidare till änglarna. Vet att du har det bra där tillsammans med dem. Nu slipper du lida.

Massa kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea. Ni är en underbara familj, tack för att ni har delat mer er av eran lille Tille till oss allihopa.

Kommer aldrig att glömma er!

Tack än en gång och en massa kramar till er.
    Jeanette m familj

• Morty

Ni finns i mina tankar jämt och ständigt. Hoppas det går bra idag.

Massa styrke kramisar till er.

• Morty

Hej!

Vilka fina annonser. Hoppas att det blir en fin stund för er på fredag. Det blir det säkert.

Ni är verkligen starka och omtänksamma personer. Som många andra skriver: Familjen Kärlek!

Här nere i Skåne skiner solen också idag. Ska iväg på utflykt med barnen till en bondgård och de ska få åka traktor. Blir nog uppskattat.

Ha det bra och sköt om er!
    Kram

• Morty

Jaha, då trillar tårarna igen.... Blir så himla glad för eran skull att det finns andra runt omrking er som ger er t ex filmsnutten och bilder. Måste kännas underbart att kunna få titta på eran lille prins.

Förstår att det är mycket att stå i och fixa inför morgondagen och söndagen. Men samtidigt är det bra att ha lite att pyssla med, ett sätt att bearbeta sina känslor.

Tror också att resultatet från frissan är mer än väl godkänt. Är skönt att bli ompysslad lite då och då.

Sköt om er!
    Kram
    Jeanette

• Morty

Härligt att höra/läsa att ni är nöjda med dagen. Tankarna har varit hos er merparten av dagen. Ser fram emot att kika in på bilderna.

Sköt om er, hoppas ni får en mysig helg.

Många kramar

• Morty

Jättefina bilder från gårdagen. Så underbart med alla ballongerna.

Hoppas morgondagen blir lika fin. Det vet jag att det blir, med nära och kara blir det bra.

Sköt om er.

Massa kramar till hela familjen Kärlek!!!

Svar på tråden Tilles tråd