Inlägg från: Tandfen |Visa alla inlägg
  • Tandfen

Tilles tråd

Hej Tille!
    Vilken fin, alldeles egen, sång du har fått. Jag antar att du även idag har haft fullt upp bland molnen och alla dina kompisar.
    Du dyker upp i tankarna titt som tätt, men det är ju inte så konstigt, så som du har tittat med dina blåa ögon.
    Sov gott och dröm sött, goa unge.
    Pussar och kramar från mig till dig.

• Tandfen

God morgon Tille!
    Jag har hört att du ska vara med på TV idag, så det får man ju titta på. Du är väl lika charmig där som på alla andra ställen du är på. Hoppas du får en rolig dag med bus och lek, så hörs vi ikväll innan du lägger dig.
    Pussar och kramar från mig till dig, gosepojk!

• Tandfen

Tille, sov gott och busa inte för mycket. Ses imorgon.
    Pussar och kramar från mig till dig

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas du har sovit gott och att du får en rolig dag. Ta hand om varandra där uppe.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Tandfen

Hej Tille!
    Ha en bra dag idag , du söta, goa unge.

• Tandfen

Hej Tille!
    Du har väl, som vanligt, haft en kul dag, så nu vill jag önska dig en god natt. Du finns i mina tankar.

Ps.Du tar väl hand om fjärilarna,om de lyfter från marken?

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas du får en rolig dag och glöm inte att titta på de fina eldarna som kommer att spraka ikväll.

• Tandfen

Hej Tille!
    Vad mysigt du och Magnus verkar ha det. Hoppas du och dina kompisar såg de stora eldarna igår. Det måste ha varit fint, sett uppifrån. Ha ännu en rolig dag med mycket skratt och lek.

• Tandfen

Hej Tille!
    Jag vill önska dig en riktigt god natt med många söta drömmar. Tänker på dig, söta, goa unge.

• Tandfen

Hej Tille!
    Kikar in och önskar dig en bra dag. Du är ständigt i tankarna, du goa, underbara unge.

Svar på tråden Tilles tråd