• Miina

Tilles tråd

Underbart att du orkade starta en ny tråd!

• Miina

Sov sött och dröm vackra drömmar! Ni finns i mina tankar!

• Miina

God morgon! Hoppas ni haft en fin natt.

Kram till er alla!

• Miina

Kommar in och sjunger en godnatt sång för Tilleman. Sov gott, allra sötaste prins!

• Miina

Godmorgon, hela familjen! Hoppas ni haft en stilla natt med det lugn ni är värda!

• Miina

God morgon, underbara familj! Jag hoppas natten varit fridfull. Kanske har änglarna hämtat hem dig, Tille, under natten, annars vakar de vid din sida hela tiden för att kunna ta emot dig när du känner att det är dags att släppa taget.

*många varma kramar till er alla*

• Miina

Tittar in för att önska er en skön Påsk! Ni finns i mina tankar!

*kram*

• Miina

Tårarna rinner när jag läser att lille Tille äntligen har fått somna in. Även om jag bara fått följa med Tille på slutet av den här resan, har han lämnat ett stort rum i mitt hjärta. Jag säger inte tomrum, utan rum, för det han skapat inom mig är något som aldrig kommer att försvinna. Han har lärt mig så mycket om livet och vad som egentligen är viktigt.
    Nu finns Tille där uppe bland änglarna och han har äntligen fått ro.
    Ni finns i mina tankar och jag är så tacksam för att du orkar skriva dagbok och dela med dig av alla känslor till oss, Therese!

Farväl Tille, och busa nu med alla änglar!

Till er Therese, Nicklas och älskade syskon, jag beklagar att ni inte längre har Tille i era armar, men jag vet att han alltid kommer att finnas i era hjärtan! Er Tille har äntligen fått ro.

*många kramar*

• Miina

Tittar in för att önska familjen en skön dag! Följer fortsättningsvis din dagbok, Therese!

*kram*

• Miina

Ni finns i mina tankar!

Hoppas dagen blir fin imorgon. Vi är med er hela vägen!

*kram*

• Miina

Idag strålar solen från en klarblå himmel. Det känns som om himlen öppnat sig för er, att Tille blickar ner och sänder sin kärlek till jorden.

Mina varmaste tankar och kramar till er!

• Miina

God morgon, familjen kärlek!

Sitter och lyssnar på Tilles låt och ryser ända in i själen. Åh, så fantastisk! Jag är säker på att Tille hör den varje gång någon lyssnar på den.

Jag hoppas ni får en fin dag idag!

*kram*

• Miina

Jag hade inte möjlighet att se programmet och ber till alla högre makter som bara finns att den ska visas på TV! Det skulle vara fantastiskt stort även för EB-forskningen! Tror ni inte det?

Jag tittade egentligen in för att önska en trevlig Valborg utifall att jag inte hinner vara online något nu innan, så det är bäst jag säger det nu innan jag kommer in på nåt annat!

*många varma kramar*

• Miina

Morning, familjen! Hoppas kvällen var mysig och att det gick bra med alla människor runt er!

*kram*

• Miina

Tittar in och läser lite.

USCH så dåligt samvete jag får över mitt icke tränande.

Ha en bra dag, kära familj!

• Miina

Tittar in för att skicka en hälsning från Åland! Sommaren börjar närma sig sakta men säkert, men än viner vinden runt knutarna och sommarvärmen...ja...den lyser deffinitivt med sin frånvaro! *morr*

Svar på tråden Tilles tråd