Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Tilles tråd

Therese: Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni "får" den gamla tråden av redaktionen på något vis...
    Vill också tacka dig för att du orkar starta en ny tråd så vi får fortsätta följa er!

Kramar, Angelica

• fru bengtsson

jag hittar den inte heller....

• fru bengtsson

Godnatt allra finaste Tille! En lugn och fridfull sömn önskar jag dig och din familj.
    Kram, Angelica

• fru bengtsson

Godmorgon Tille med familj!

Önskar er en trevlig fredag med mycket kärlek och många fina stunder tillsammans.

Mjuka kramar, Angelica

• fru bengtsson

LillemanTösa: Så vackert! Jag blir också alldeles tårögd och väldigt berörd...

Tille: Vad skönt att kalaset gick bra och att du, tappre lille prins, orkade vara vaken med de andra barnen.
    Jag hoppas ni får en riktigt lugn, skön natt och en fridfull sömn med bara vackra drömmar.

Skickar en massa kramar till hela din fantastiska familj och en mjuk smekning på din panna.
    Ni finns i mina tankar...
    Angelica

• fru bengtsson

Tittar in och kollar läget. Ser att du hänger i fortfarande. Vilken kämpe du är Tille! Vi döpte vår dotter idag, och innan vi gick in i kyrkan tände jag ett ljus för dig. Du och din familj finns i mina tankar och du kommer alltid att äga en liten vrå i mitt hjärta...

Med en öm smekning på din kind önskar jag dig en skön och trygg kväll tillsammans med de dina.
    /Angelica

• fru bengtsson

Idag vet jag för första gången inte vad jag ska skriva...
    Jag vill bara omfamna er alla - Tille, mamma Therese, pappa Nicklas, Liam, Dea och alla som skriver i tråden. All denna kärlek som lyser här, allt engagemang, all sorg och samtidigt på något konstigt vis lättnad i tanken på det oundvikliga - helt fantastiskt!

Hemgårn: Så oroligt vackert du skriver!

Många varma kramar till ALLA!

• fru bengtsson

Godnatt allra finaste Tille. Må din natt bli lugn och trygg vid din älskade familjs sida, den familj som älskar dig mer än livet självt.

Som vanligt finns ni i mina tankar, dag som natt.
    Varma kramar, Angelica

Svar på tråden Tilles tråd