Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Tilles tråd

Vad bra att du orkade starta en ny tråd therese! Hoppas att alla lyckas hålla sig inom ramarna för vad som är tillåtet enligt reglerna, så den här inte också blir bortplockad.

Grattis Liam på din födelsedag! Hoppas du får många fina presenter

• Pockadockan

Therese: Alla inlägg i gamla tråden finns kvar. Muminmy skrev i en annan tråd att dom inte är borta utan bara "opublicerade" så ni kommer nog kunna få tillgång till dom.

• Pockadockan

Vad skönt att höra therese!

• Pockadockan

har dom lagt in den gamla tråden igen redan nu? jag hittar den inte...

• Pockadockan

jaha! jag tyckte nån skrev att den var tillbaka redan nu. Men då får vi vänta ett tag.

• Pockadockan

göra om en bild i photoshop. Min bild i presentationen är photoshoppad tex...

• Pockadockan

godnatt tille och familjen! hoppas att liam var nöjd med sin födelsedag

• Pockadockan

Jag har inte varit vid datorn sen igår morse nu... Men jagh ar tänkt på Tille massor. Hoppas att ni får sova gott inatt

• Pockadockan

alla skriver så fina saker. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag läser här minst 20 gånger om dagen och tänker på Tille lika ofta som så många andra. Hans fina ögon har fastnat i min hjärna, otroligt söta lille tille.

Hoppas att ni får sova gott inatt, det är ni värda.

• Pockadockan

Tittar in en sista gång för ikväll och säger godnatt än en gång.

Nu ska jag duscha och efter det ska även jag tända ett ljus för tille, det största ljuset jag hittar.

• Pockadockan

hemgårn: du skriver så fint till tille...

sov så gott tille.

• Pockadockan

Godnatt tille-killen och familjen! Sov så gott

• Pockadockan

sov gott tillekillen, nu kommer snart storaysyster och hälsar på dig

• Pockadockan

Nu slipper du lida mer Tille. Se vad många som bryr sig om dig, det måste kännas skönt att lämna jorden och veta att du var så älskad av så många!

Du har uträttat mycket under din korta tid här, det ska du vara stolt över.

Vi kommer sakna dig.

Therese, Nicklas, Liam och Dea. Ta hand om varandra ordentligt nu.

Jag beklagar verkligen. Men det var ju det bästa för Tillekillen.

• Pockadockan

Nu har jag också tänt ett ljus för Tille. Det största jag kunde hitta här hemma.
    Jag som inte brukar vara känslig har faktiskt fällt ett helt gäng med tårar nu ikväll.

Tille finns i allas våra hjärtan

Svar på tråden Tilles tråd