• Clown

Tilles tråd

Åh, vad härligt att den gamla tråden får bli kvar! Jag blev så upprörd så jag ville bara skrika, kan förstå hur DU måste ha känt Therese. Så mycket tid och engagemang du lagt ner här, och så tar de bara bort alltihopa! Helt otroligt..

Glöm inte bort nu att skriva ut alla härliga hälsningar innan de försvinner igen, och ta hand om varandra nu!
    Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Clown

Dom håller kanske på att rensa den just nu?

• Clown

Det tar nog tid att gå igenom 600 sidor!

• Clown

Sov gott nu!
    Kramar från Charlotte Patrik & Simon

• Clown

Godmorron Tille med familj!
    Hoppas ni sovit gott!
    Jag skrev det i andra tråden men måste bara säga det igen: Du Therese har verkligen fått mig att se livet ur en helt annan vinkel! Du ska ha stort tack att du (ni, Nicklas oxå!) delar med av den otroliga styrka ni har! Helt makalöst att ni klarar av det hela. Men det är väl som du sa tidigare, man har ju inte direkt något val Jag undrar om jag hade klarat det lika bra, är tveksam. Detta har som sagt ändrat min livssyn totalt, jag tänker på er MÅNGA timmar varje dygn, har gjort så ända sen jag läste din första trådstart den 27 januari. Erat öde har fått mig att verkligen förstå att man måste ta vara på varje ögonblick med sin familj! Ibland när jag tittar på min son, så tänker jag på er och bara gråter. Livet är så orättvist!
    Jag hoppas innerligt att ni får en fin dag! Många Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Clown

De nya bilderna på Tille är jättefina!
    Hoppas ni får en fin dag. Kram/ Charlotte Patrik & Simon

• Clown

Tänker på er!
    Kramar/Charlotte Patrik & Simon

• Clown

God morgon lilla kämpen! Helt otroligt att du fortfarande är med oss Tille.
    Jag hoppas er dag blir så bra den bara kan. Tänker på er!
    Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

Svar på tråden Tilles tråd