Tilles tråd
Stora kramar till er alla idag och en extra till Liam på hans födelesdag.
Stora kramar till er alla idag och en extra till Liam på hans födelesdag.
Lämnar en rad, fäller en tår. Önskar att jag kunde lätta er börda.
kramar!
Lämnar en rad idag oxå. Många tankar går till er varje dag.
Många kramar!
Så skönt att du gick så stilla
Så skönt att du funnit vilan
Ta hand om er familjen!
Sov gott Tille.
Även om det lugnar ner sig så finns vi på Famileliv kvar Therese. Vi som var här innan tidningar blev aktuella har nog ingen plan på att ge sig iväg från Familjeliv.....
hej hej familjen.
Var inne och tittade på bilder från ceremonin och det verkar ha varit jätte fint. Särskilt med ballongerna!
Hoppas att ni får en fin dag!
kram Åsa
Igår såg jag en fjäril och tänkte på dig Tille. Alla fjärilar kommer att vara dina denna sommar.
Ha det så jätte mysigt ikväll Therese och Nicklas
Hoppas att ni har haft en trevlig mysig natt på hotellet och att ni smaskar i er av hotellfrukosten som bara den nu....
Har lyssnat på låten och tårarna trillar...verkligen jätte fin.
Önskar er en bra dag och du therese...grattis på namnsdagen!
Skriver under på Björnes inlägg!
Kram kram
Oj....blev alldeles tårögd när jag läste om hur ni ville använda pengarna....va fint...ett syskon...det blir iallafall ett litet bidrag....
Ville bara hoppa in och lämna en rad och säga god natt och önska er en god morgon i morgonbitti.
Idag har vi haft strålande solsken och jag, elias och katterna var ute i trädgården. Plötsligt flyger ena katten upp och jagar en fjäril och får tag i den. Jag rusar fram fly förbaskad och räddar fjärilen så att den kan flyga iväg igen. Tänkte att det där kanske kunde vara Tille....så jag får nog fullt upp denna sommar med att rädda fjärilar från katterna.....
Hoppas att ni får en super trevlig resa till Thailand med mycket värme, pilla naveln och bad....allt sånt som ni verkligen förtjänar!
Kramkram
Men nu är du snabb Therese....hoppas att ni har det riktigt skönt att att flygresan var behaglig trots att den var lång. Man är ju lite avis alltså....
Nu rasslar det inlägg igen men jag kan inte låta bli att skriva ett.....
Han är så otroligt fin! Som han tittar sig omkring precis som vilken 6 månaders som helst som är nyfiken....och vilka otroliga ögon.....
Många många många många kramar till er!
Sitter här och försöker samla mig lite så jag kan berätta för sambon (som inte kunde titta) hur fint dokumentären slutade.... Tyckte att den var jätte fin....
Äh va fasen.....jag skickar en bunt med kramar igen du hann säkert inte se dom förra....
många många många många många många kramar