Tilles tråd
Vilken otrolig styrka ni har som orkar öppna en ny tråd. Lille Tille har verkligen uträttat mycket under sin livstid, och änglarna kommer till att ta emot honom med öppna armar när det är dags.
Vilken otrolig styrka ni har som orkar öppna en ny tråd. Lille Tille har verkligen uträttat mycket under sin livstid, och änglarna kommer till att ta emot honom med öppna armar när det är dags.
Godnatt söte lille Tille, dröm dina allra vackraste drömmar inatt. Dina änglar står och väntar på dig, och om du väljer att följa med dem, var inte rädd. Du har gjort så mycket för oss som är kvar här i jordelivet, du och dina föräldrar är riktiga helgon.
Du finns med mig och min sambo varje dag, och vi är så berörda av både dig, och din familj.
Till Tilles mamma, pappa och syskon:
Ni är så otroligt starka, och ni har så mycket kärlek att ge. Jag hoppas innerligt att allt kommer till att gå bra för er!
Vi ger dig en försiktigt pust i pannan, sov nu lille Tille
/ Från familjen Söderstjerna/Eilers i Helsingborg
Vila i frid, Lille Tille. Även om du hade världens underbaraste föräldrar, så har du det bättre nu, på ett ställe där du inte har ont eller behöva kämpa. Men det var vad du gjorde, kämpade, och för mig kommer du alltid till att vara Prins Kämpe med dom blåa ögonen. Mitt barn ska få veta om dig när h*n föds i sommar..
Du var en ängel på jorden, och är nu en ängel i himlen, bland alla änglabarn.
Vila i frid!