Inlägg från: Ebba72 |Visa alla inlägg
  • Ebba72

Tilles tråd

Hoppas att storebror får en mysig födelsedag, vad skönt att hans önskan om Tilles närvaro fick slå in! Många grattis till Liam och massor av pussar och kramar till Tille och återigen en stor eloge till dig och din man som delar med sig av sorg och glädje, det borde finnas fler som er!

• Ebba72

Sitter här på jobbet med tårarna droppandes ner i tangentbordet. Ni är så oerhört starka, kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Jag hoppas att ni får många fler dagar av lycka tillsammans med Tille, men som du skrev i din dagbok Therese så förstår jag att ni inte vill se honom lida längre. Han är en otrolig kämpe eran prins men jag hoppas för er alla att han släpper taget när tiden är kommen. Många många kramar från Ebba med familj.

• Ebba72

Godmorgon på er!

Hoppas ni haft en lugn natt och att Tille inte har allt för ont. Många kramar Ebba med familj

• Ebba72

Lilla gubben, tänk att du orkar! Hoppas du får en bra dag. Många kramar till dig och familjen!

• Ebba72

Godmorgon Tille och familjen!

Hoppas ni haft en bra, lugn och skön natt. Önskar att ni får en lugn dag!

Kram Ebba

• Ebba72

Hej Therese!

Hoppas ni får en riktigt skön påsk och att Tille får vara med er tills Dea kommer. Det är med darrande känsla man loggar in varje dag och det första jag gör när jag slår på datorn är att läsa din dagbok. Så länge Tille orkar och att han inte har ont så hoppas jag han får vara med er. Ha nu en riktigt skön påsk, det är ni verkligen värda. Många mjuka pussar och smekningar till Tille.

Ebba med familj

• Ebba72

Äntligen lilla vän har du fått ro, vad skönt för dig. Många varma kramar till Therese, Niclas, Liam och Dea. Sov gott Tille lille.

• Ebba72

Adjö lilla vän. Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta! Hoppas ni får en fin, vacker och minnesvärd dag tillsammans.

• Ebba72

Grattis på namnsdagen!!! Önskar er en lång, skön och avkopplande resa till Thailand!!!!!!!!!!!

• Ebba72

Godmorgon i solskenet!

Hoppas ni får en underbar och skön dag, och du lilla Tille.... se till att du får en massa bus och lite glass idag för jag antar att solen skiner hos dig lilla ängel...

Kramar Ebba

• Ebba72

Hej Tille!

I fredags hände något hemma hos oss som jag vill berätta för din mamama och pappa.. När vi kommit hem från dagis så var vi ute i det fina vädret, det blåste ganska rejält men vi hade ändå dörrarna öppet för att vädra.. Förmodligen blev det korsdrag hemma och sonens stora gröna dinosaurballong flög ut genom dörren och stack till väders... På gräsmattan står en gråtande 3-åring och ropar efter sin ballong! Jag sprang så fort jag kunde men hade inte en chans mot denna stora heliumfyllda dinosaur. Fick helt enkelt sätta mig och trösta grabben och sa till honom att hans stora fina ballong finns hos en ängel som heter Tille och att han bor i himlen. Efter alla om och men så slutade tårarna att rinna och varje dag sedan dess pekar han mot himlen och säger: Min ballong är hos ängeln Tille... Hoppas du tycker om den lilla vän!

Många kramar Ebba med familj

• Ebba72

Godmorgon!

Måste säga att dokumentären var så fin! Tårarna rann hela tiden, speciellt när den vackra sången om ängeln sjöngs. Tack för att ni spelade in denna film och delade den med oss! Ha en jättetrevlig helg!

Många kramar Ebba med familj

Svar på tråden Tilles tråd