Inlägg från: Cicci0305 |Visa alla inlägg
  • Cicci0305

Tilles tråd

Hej Therese!
    Jag förstår att du blev ledsen när den gamla tråden försvann för det blev jag också. Jag har inte hunnit läsa igenom den ordentligt idag och det är med sorg i hjärtat som jag inser att det får jag heller inte göra. MEN det känns jättebra att iallafall du och din familj får tillgång till den.

Nu får ni ha det jättebra resten av dagen och fira Liam ordentligt. Det känns skönt att hans önskan om att Tille skullle vara med på hans födelsedag blev uppfylld.

Kramar till hela familjen och en smekning på Tilles panna, Cicci

• Cicci0305

Therese!
    Glömde tacka dig för att du orkar starta en ny tråd. TACK!

Muffel79: Inga problem med att förstå.

kramar till hela familjen och en fjäderlätt smekning på Tilles panna, Cicci

• Cicci0305

Hej på er alla! Jag hoppas att Liam har haft en bra födelsedag, men det tror jag nog. Födelsedagar brukar tendera till att bli bra och nu när Tilleman valde att stanna över den så måste det ha blivit extra plus í kanten.

Har Tille fått i sig någon mat? Kanske lite grädde från tårtan? I alla fall så får ni ha en fortsatt trevlig kväll och, förhoppningsvis, en lugn natt.

Kramar till er alla och en smekning på Tilles panna, Cicci

• Cicci0305

Är det NÅGON som kan hjälpa mig med en länk till RADIOPROGRAMMET som Therese och Nicklas var med i? Jag har bara hört en pyttedel av det och skulle så gärna vilja höra hela.

Tack på förhand!

kram Cicci

• Cicci0305

Lilla gubben! Det var inte mycket mat du har fått i dig idag. Lille vän... Lätta smekningar på din panna, Cicci

• Cicci0305

Hej på er hela goa familjen!
    Jag säger bara det, det är tur att jag är mammaledig och att Elsa sover ett par timmar på förmiddagen och en stund på eftermiddagen så att jag hinner läsa allt som skrivs!

Jag läste din dagbok Therese. Det hugger i hjärtat att läsa att Tille knappt äter något. Det är märkligt att han fortfarande orkar på så lite näring. Så stark han ändå är Tilleman. Om ni badar Tille så hoppas jag att det går bra för både honom och er.

Tittade på bilderna som gjorts om. Det fick fart på tårkanalerna... Så nu är de rensade!

Jag skulle vilja gå in och läsa hur det är med Bodenfamiljen, men har glömt deras "namn". Kan du hjälpa mig med det?

Ha en så bra dag ni bara kan. Jag kikar in lite senare igen.

Kramar till er alla och en smekning på Tilles ljuvliga panna, Cicci

• Cicci0305

Såg i Aftonbladets nätbilaga att de har publiserat din dagbok där du Therese skriver att Tille inte har samma variant av EB som Mike. Jag tycker att det känns skönt att de gjorde det. *Kramar om igen* Cicci

• Cicci0305

HJÄLP! När jag ska skriva i Bodenfamiljens gästbok så kommer det upp att jag inte är medlem?!?! Men det är jag ju... Är det någon som vet vad som är fel? /Cicci

• Cicci0305

Plippi: Tack för tipset. Jag testar det.

Svar på tråden Tilles tråd