Tilles tråd
Har helt missat att de tagit bort förra tråden-VARFÖR???
Tänkte först att det var av respekt till er föräldrar till Tille,men ser ju att det är DU som startat denna!
Hjälp,varför gjorde de det?
Tänker på er!
Har helt missat att de tagit bort förra tråden-VARFÖR???
Tänkte först att det var av respekt till er föräldrar till Tille,men ser ju att det är DU som startat denna!
Hjälp,varför gjorde de det?
Tänker på er!
Men VAD stred den förra mot för regel??
O är det Patrik som tog bort den?I så fall kan han väl ändå tänka att denna ÄR väldigt speciell.Vem som än tog bort den måste ju fatta!
Amorella-jasså ,man får inte ens veta??
Å jag sitter med tårar i ögonen! ,fy så tragiskt.......
en kusinson till mig gick bort för ett tag sen hade en annan ovanlig muskelsjukdom.......
O jag kan vara SÅ arg o trött på hur jag har det!! O ändå så har jag det ju så OFÖRSÄMT BRA! Jisses.Vi är friska o alla är pigga o mår bra,vi har allt man kan tänka sig o MER därtill o ibland grinar jag för att mina barn är "jobbiga" o vilda!!?? O för att jag fick bära ut bordet från TV rummet för några dar sen för att killen på 1½ år hängde i taklampan ,men herregud-Therese hade väl gett allt om hennes son hängde i taklampan......
ja,man lär sig uppskatta det man har!!
Önskar familjen Tille allt gott de kan få i eländet......Tänker på er!
Mie-kramar till er!!!!!
Och Tille.....
Hoppas ni får ha det så bra ni kan,o ta hand om varandra!
snälla HUR ser man det där på tv4? här på nätet?
lottab men jag försökte ju.......kommer inte fram mer än "läs mer"!?
tack ska prova igen då barnen lagt sig.......
Åh så fint o rörande!!!!
KRAM till Tilles familj o vänner.
vilken tid är det på tv i morgon? o vilken kanal
oj är ni,Terese ,med i nyhetsmorgon med?? vilken tid då?
vi har tänkt titta o tänka på er.
KRAMAR till er,Terese o Niklas!!
Man får ju sitta med näsdukar o torka ögonen hela tiden-bara man TÄNKER på er.......
Vill också bara säja att det var en otroligt fin film!!
Ni stärker verkligen oss andra i vår vardag/föräldraroll! det tror jag att jag kan säja från alla här.man får sån annan syn på livet när man ser/läser om hemskheter som drabbar andra......
Tille var ju så söt!
Kramar till er familj!
Vill också bara säja att det var en otroligt fin film!!
Ni stärker verkligen oss andra i vår vardag/föräldraroll! det tror jag att jag kan säja från alla här.man får sån annan syn på livet när man ser/läser om hemskheter som drabbar andra......
Tille var ju så söt!
Kramar till er familj!
Tille är ju så söt på din presbild,där i hörnet!!
ebbe-oj vad lika vi hette!?
den 4e juni........
terese-Nä,visst blir man ARG på hur vissa behandlar sina barn?? Herregud!?
Dessutom var det ju 2 st 13 åringar våldtagna o kvinskurna......av en 26 åring? OJ,vad händer i världen??