Tilles tråd
Ett JÄTTEGRATTIS till Liam idag på hans stora dag! Tra la la, hipp hipp hurra!!
Ett JÄTTEGRATTIS till Liam idag på hans stora dag! Tra la la, hipp hipp hurra!!
Godnatt du starke tappre lille kille! Och godnatt till din underbara familj.
Har tänt ett ljus för Tille nu, står i fönstret tillsammans med en stor bukett gula tulpaner!
Önskar dig en god natt Tille och översänder stora varma kramar till dig och din familj.
Godmorgon Tille med familj!
Hoppas att natten har varit bra och önskar er en lugn och skön dag. Kram.
Godnatt Tille-gubben!
Läste just dagboken, mitt hjärta värker för er. Stor kram!
Godnatt Tille med familj!
Lille underbare Tille, läste just din mammas dagbok och tårarna trillar nerför mina kinder. Jag hoppas att din natt blir lugn och att du får drömma om din fina familj.
Stor, stor kram och godnatt, Tille-gubben.
Godnatt söte lille Tille, hoppas att natten blir lugn.
Önskar dig och din familj en glad påsk, Tille!
Sov så gott i natt och dröm söta drömmar. Kram.
Tille, älskade lille vän, så har du nu fått somna in för gott. Vad skönt för dig att få slippa ha ont, det unnar jag dig av hela mitt hjärta.
Du vet väl om att du är saknad och älskad av många? Du har nått så många människor, dina nära och kära såklart men även okända. Alla vi som inte känner dig men som har följt din kamp på avstånd och som har tagit dig till våra hjärtan.
Vi är så många som kan säga att; "Tille, han har förändrat våra liv, han har fått oss att vara tacksamma för det vi har och fått oss att stanna upp ett ögonblick". Att inte på ren rutin bli irriterade på våra barn utan istället vara glada för den gåva som vi har fått. Kan man göra en större gärning här i livet, Tille, än den du har gjort? Jag tror att du var menad att komma som en ängel och göra just detta, att förändra världen till det bättre. För det är jag dig evigt tacksam.
Jag hoppas att du får sova gott nu och håller ett vakande öga över din familj. Och vi andra kan vända oss mot himlen, titta på din stjärna, le och säga; "Där är han ju, vår lille Tille". Och så höjer vi våra händer och vinkar till dig. Tack för allt, Tille.
Stor, stor kram till hela Tilles familj, ni finns i mina tankar.
Tänder ett ljus för dig nu, Tille...
Therese, Nicklas, Liam och Dea, jag hoppas att ni får sova inatt. Varma kramar till er.
Även jag har tänt en stjärna för Tille-gubben på www.niomanader.se
Skickar en stor, stor kram till familjen inför morgondagen!
Vad roligt att ni blev så glada, det känns härligt i hjärtat. Jag hoppas nu att ni får många goda och roliga stunder i Thailand, det är ni väl värda!