Inlägg från: Snurran |Visa alla inlägg
  • Snurran

Tilles tråd

Vilken enorm klump jag fick i halsen när jag inte hittade den första tråden.......

Men så hittar jag dig här Therese och det känns så bra att vi fortfarande kan följa lille Tille och familjen.

Nu ska jag åka hem till min lilla älskling. Hoppas att ni får en jättebra födelsedagskväll.

Vi "ses" i morgon" igen.

*fjäderlätta pussar på tilles panna*

• Snurran

Du har blivit en vana lille Tille. Jag sitter här på jobbet och får knappt någonting
    gjort eftersom jag är här inne på din tråd och läser alla fina hälsningar du får.

Jobbet känns inte så viktigt liksom,,,men du Tilleman,,,du har blivit lika viktig för mig som min dotter. Jag vaknar på morgonen och det första jag gör att att titta till min dotter. Det andra jag gör är att tänka på dig och hoppas att du har haft en bra natt.

Om du badar idag så hoppas jag att det inte blir alltför jobbigt för dig lille vän.

Therese,,du skrev i din dagbok om en minnesbok över Tilleman. Vart kan man få tag på den? Även fast jag inte känner er "på riktigt" så har ni blivit en så stor del av min vardag att det känns som om Tille och ni andra står mig nära.

kramar om dig Therese och önskar dig och din familj en bra dag.
    Och du kära Tille-Lille,,,du får en fjäderlätt liten puss på pannan.

• Snurran

lurksmulan: Det är en låt som Shirley Clamp sjunger. Den finns med på skivan den långsamma blomman och heter "Jag fick låna en ängel."
    Den är jättefin!!

• Snurran

Kramar om dig Therese!!! du vet att du har alls stöd här på FL så försök att förtränga det där obehagliga samtalet!!!

Jag säger som Tubbiesarna,,,Jättekram!!!

• Snurran

Therese,,du skrev i din dagbok om en minnesbok över Tilleman. Vart kan man få tag på den? Även fast jag inte känner er "på riktigt" så har ni blivit en så stor del av min vardag att det känns som om Tille och ni andra står mig nära.

kramar om dig Therese och önskar dig och din familj en fortsatt bra dag.
    Och du kära Tille-Lille,,,du får en fjäderlätt liten puss på pannan.

• Snurran

God Natt och sov så sött kära lilla Tilleman!
    Hoppas du har härliga drömmar och får sova lugnt och skönt.

Min lilla dotter som snart är två år sitter med mig nu. Vi tittade på Tilles bilder för hon älskar bebisar. Hon satt och tittade på Tille och sa,,bebis. Ja sa jag,,det är en bebis. Han heter Tille. Tille,,sa hon och satt tyst...sen sa hon Tille go bebis.
    Ja lilla gumman...Tille är en jättego bebis sa jag och så pussade hon skärmen med Tille på.
    En lite gullig historia tycker jag. Tille är älskad av alla,,,stor som liten..;o)

Många kramar till resten av familjen och ett litet andetag på din panna Tille-Lille.

• Snurran

God Morgon kära Tille!

Hoppas att ditt bad går bra och att du inte har alltför ont.
    Som vanligt finns du i mina tankar och mitt hjärta.

Önskar hela familjen en bra dag och hoppas att Liams kalas
    blir en riktig höjdare!!

*kramar till er alla och en oerhört försiktig puss på din panna Tille*

• Snurran

Skickar en liten eftermiddagshälsning till er.

Nu har jag beställt boken om Tille. Jag ser fram emot att läsa den samtidigt som jag
    bäver för det. Jag kommer gråta massor!!!

Hoppas kalaset blir toppen med massor av roliga presenter till Liam!

*kramar om er alla och andas lätt på tilles kind*

• Snurran

Ja det ska ju inte stå bäver utan bävar....;o))

• Snurran

Ser att du han före mig Klatermaja..;o))

Sanders mamma 04: Vad fint att du också beställer boken!

Svar på tråden Tilles tråd