Tilles tråd
Hälsar på i den nya tråden, tänker jättemycket på dig, det känns som at du är min brorson eller nåt liknande.....
-Norgesessan m. sambo, och Emil o Jonathan.
Hälsar på i den nya tråden, tänker jättemycket på dig, det känns som at du är min brorson eller nåt liknande.....
-Norgesessan m. sambo, och Emil o Jonathan.
God natt Tille med familj......kramar från oss.....
godmorron tille och familjen, tänker på er, kramar från oss...
Godnatt Tille, tänker jättemycket på dig, det kommer jag att fortsätta med. Vi tänker på er allihopa, vad skönt med lite familjemys nu.....ta hand om er...
Godmorgon älsklings Tille, tänker massor på dig, drömte lite om dig i natt med, så jag tänker på dig hela dygnet, parallellt med andra saker jag tänker på.....kramar från oss.
God natt älsklingsTille, nu sover Emil och Jonathan med.....Det blev sent for dom, dom har oxo varit på kalas ikväll....Vi tänker på dig och familjen ofta.Sen får du åka upp till din stjärna när du väljar att gå....och titta ner på oss.....och passa på din familj. God natt...
God morgon hela familjen. Kommer Dea till er ofta?Tänker på er...
Therese, och Nicklas, jag vill bara tacka er for att vi har fått vara med på Tilles sista tid, och det som är kvar, som är en jättepersonlig sak.....Jag är så tacknämlig, och det är jag inte ensam om!! Tack!!
God natt kära Tille...Sov gott, god natt resten av familjen, ni är i våra tankar.....
God morgon Tille, Vi tänker på dig och er allihopa. Kramar och snusningar från oss.....